Section outline
-
ЗАНЯТТЯ 18. УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ (продовження)
Мета: розглянути завдання та принципи стратегічного маркетингового планування, визначити структуру процесу маркетингового планування
План роботи студента:
- Ознайомитись з лекційним матеріалом та презентацією до теми.
- Опрацювати додаткову запропоновану літературу.
- Заповнити глосарій по 10 поняттям з теми (до 10 балів).
- Відповісти на питання щодо знання теоретичного матеріалу (до 10 балів).
- Виконати практичне завдання (до 20 балів).
- Взяти участь в дискусії у тематичному форумі (до 5 балів).
- Взяти участь у тематичному чаті (до 5 балів).
- Задати питання, що виникли по виконанню завдань, у форумі "Питання-Відповідь".
- Пройти результуючий тест "Модульний контроль №2" за результатами вивчення теоретичного матеріалу протягом попередніх 9 тижнів (до 50 балів).
- Прийняти участь в форумі "Відгук про курс та рекомендації", відповівши на запитання анкети.