Тематичний чат 18
Шановні слухачі курсу, запрошую вас взяти участь у чаті для обговорення актуальних питань по темі: "Необхідність формування стратегії та тактики маркетингової діяльності підприємства"
Стратегія і тактика маркетингу ґрунтуються на вивченні ринку, його постійному аналізі й структуризації. Ринок з позиції маркетингової діяльності розглядається як сукупність реальних і потенційних покупців товарів. Головним показником ринку для продавця є попит на його продукцію, тобто потреба в ній, яка забезпечена купівельною спроможністю.
Пропонуються наступні питання для обговорення:
1. План розвитку бізнес-портфеля є головним у сфері стратегічного планування, що є необхідним, а що вторинним при плануванні?
2. Маркетингова стратегія завжди надає ціну питання, чи є її розумні рамки?
3. Яку маркетингову тактику обирає молоде підприємство?
4. В умовах українського бізнесу, вітчизняні підприємства займаються питаннями формування маркетингової тактики та стратегії?
Дякую всім за активну участь.