Section outline

  • ЗАНЯТТЯ 6. ВИВЧЕННЯ ПОТРЕБ, ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ І ВИБІР ЦІЛЬОВИХ СЕГМЕНТІВ

    Мета: визначити основні види потреб суб'єктів ринку, ознайомитись з факторами, що впливають на поведінку покупців, та процес прийняття рішення щодо купівлі товарів на споживчому ринку.

    План роботи студента:

    1. Ознайомитись з лекційним матеріалом та презентацією до теми.
    2. Опрацювати додаткову запропоновану літературу.
    3. Заповнити глосарій по 10 поняттям з теми (до 10 балів).
    4. Відповісти на питання щодо знання теоретичного матеріалу (до 10 балів).
    5. Виконати практичне завдання (до 20 балів).
    6. Взяти участь в дискусії у тематичному форумі (до 5 балів).
    7. Взяти участь у тематичному чаті (до 5 балів).
    8. Задати питання, що виникли по виконанню завдань, у форумі "Питання-Відповідь".