Section outline

  • ЗАНЯТТЯ 8. ТОВАР У КОМПЛЕКСІ МАРКЕТИНГУ

    Мета: визначити сутність, цілі та завдання товарної політики підприємства, розглянути класифікацію товарів, поняття номенклатури товарів та товарного асортименту, ознайомитися з характеристикою етапів життєвого циклу товару.

    План роботи студента:

    1. Ознайомитись з лекційним матеріалом та презентацією до теми.
    2. Опрацювати додаткову запропоновану літературу.
    3. Заповнити глосарій по 10 поняттям з теми (до 10 балів).
    4. Відповісти на питання щодо знання теоретичного матеріалу (до 10 балів).
    5. Виконати практичне завдання (до 20 балів).
    6. Взяти участь в дискусії у тематичному форумі (до 5 балів).
    7. Взяти участь у тематичному чаті (до 5 балів).
    8. Задати питання, що виникли по виконанню завдань, у форумі "Питання-Відповідь".