Section outline
-
ЗАНЯТТЯ 14. КОМУНІКАЦІЇ У КОМПЛЕКСІ МАРКЕТИНГУ
Мета: визначити функції та структуру комунікаційної політики, ознайомитися з видами стимулювання збуту клієнтів, співробітників та посередників
План роботи студента:
- Ознайомитись з лекційним матеріалом та презентацією до теми.
- Опрацювати додаткову запропоновану літературу.
- Заповнити глосарій по 10 поняттям з теми (до 10 балів).
- Відповісти на питання щодо знання теоретичного матеріалу (до 10 балів).
- Виконати практичне завдання (до 20 балів).
- Взяти участь в дискусії у тематичному форумі (до 5 балів).
- Взяти участь у тематичному чаті (до 5 балів).
- Задати питання, що виникли по виконанню завдань, у форумі "Питання-Відповідь".