Section outline

  • ЗАНЯТТЯ 1. СУТНІСТЬ ОСНОВНИХ ПОНЯТЬ МАРКЕТИНГУ ТА РОЗВИТОК ЙОГО КОНЦЕПЦІЇ

    Мета: проаналізувати історичні передумови виникнення та етапи розвитку маркетингу, розглянути основні категорії маркетингу та концепції діяльності підприємства на ринку.

    План роботи студента:

    1. Ознайомитись з лекційним матеріалом та презентацією до теми.
    2. Опрацювати додаткову запропоновану літературу.
    3. Ознайомитись з вимогами та прикладом створення маркетингового плану.
    4. Заповнити глосарій по 10 поняттям з теми (до 10 балів).
    5. Відповісти на питання щодо знання теоретичного матеріалу (до 10 балів).
    6. Виконати практичне завдання (до 20 балів).
    7. Взяти участь в дискусії у тематичному форумі (до 5 балів).
    8. Взяти участь у тематичному чаті (до 5 балів).
    9. Задати питання, що виникли по виконанню завдань, у форумі "Питання-Відповідь".