Тематичний чат 1
Шановні слухачі курсу, запрошую вас взяти участь у чаті для обговорення актуальних питань по темі: "Нові напрямки розвитку маркетингу"
Маркетинг на сучасному етапі — це багатоаспектне поняття, багатопланове явище. Однак на сьогодні поширюється твердження про кризу маркетингу, спричинену глобалізаційними процесами, посиленням конкуренції, прискоренням науково-технічного прогресу, зміною споживача, його поведінки та стилю життя, зниження ефективності традиційних маркетингових комунікацій та іншим. І це твердження має своє підкріплення. Світ змінився, змінилися умови та можливості маркетингової діяльності. Тепер система маркетингу повинна стати більш гнучкою і динамічною.
Пропонуються наступні питання для обговорення:
1. Сьогодні в вік інформації та інформатизації призвів до того, що споживач став іншим. Зросла “ринкова грамотність” споживача і в той час знизилась ефективність традиційних видів маркетингових комунікацій, тож які нові методи комунікацій сьогодні мають вплив на споживачів?
2. Рівень цін залишається проблемою номер один для більшості споживачів. Проте чіткого розподілу у купівлі тільки дорогих або тільки дешевих товарів вже немає. Чи повністю зітреться сегментація ринку по ціновій категорії?
3. В останні роки при зростанні витрат на маркетинг спостерігалося падіння ефективності маркетингових програм. Нові продукти скоріше невдалі, ніж успішні, в чому причина?
4. В сучасних умовах акцент в діяльності підприємств зміщується з виробництва та продажу продуктів на вибір цінностей, їх створення та передачу споживачам і, як результат, перехід на маркетинг, що спонукається споживачем, ця стратегія підходить в українських реаліях?
Дякую всім за активну участь.