Тематичний чат 8
Шановні слухачі курсу, запрошую вас взяти участь у чаті для обговорення актуальних питань по темі: "Необхідні заходи на різних етапах життєвого циклу товару"
Кожний товаровиробник прагне, щоб його товари, з'явившись на ринку, завоювали його надовго. Проте, на жаль, це неможливо через те, що будь-який новий товар має певний життєвий цикл. Концепція ЖЦТ є однією з найбільш розповсюджених моделей маркетингу в народногосподарському комплексі. Ця концепція полягає у тому, що будь-який товар чи сировина рано чи пізно будуть витіснені з ринку іншими товарами-конкурентами.
Пропонуються наступні питання для обговорення:
1. На етапі впровадження товару підприємство, як правили, зазнає збитків, чи маємо чинники, які говорять про успішність товару?
2. Як можна затримати товар на піку популярності?
3. Що потрібно робити при спаді життєвого циклу товару?
4. Яке місце займає ЖЦТ на українському ринку?
Дякую всім за активну участь.