Тематичний чат 6
Шановні слухачі курсу, запрошую вас взяти участь у чаті для обговорення актуальних питань по темі: "Заходи по впливу на споживача на кожному етапі прийняття рішення про покупку"
В даний час економіка багатьох країн дійшла до такого стану, що можливості виробництва і пропозиції значно випереджають попит, посилилася конкуренція між виробниками товарів і послуг. Тому необхідним і важливим для них зараз є пошук нових доріг залучення покупців. А також розробка ефективних методів дії на споживачів, яка повинна ґрунтуватися на детальному вивченні поведінки споживачів в процесі вибору товарів і послуг, переваги конкретних марок і, безпосередньо, покупки. Компанія, що дійсно розуміє, як споживачі реагують на різні властивості товару, його ціну і рекламу, яким чином він поводиться на тому або іншому етапі ухвалення рішення про покупку отримує значну перевагу перед конкурентами. Для того, щоб успішно функціонувати, фірмам і підприємствам необхідно організувати діяльність так, щоб забезпечити розвиток ринків збуту і збільшення прибутку шляхом найбільш ефективного задоволення потреб і потреб своїх клієнтів. Тому в даний момент вивчення процесу ухвалення рішення про покупку і поведінки споживачів на різних стадіях цього процесу є необхідній складовій в роботі будь-якого підприємства.
Пропонуються наступні питання для обговорення:
1. Покупець завжди правий цю комерційну істину знає кожен, але все ж можна спонукати покупця до прийняття рішення, де є межа спонукання?
2. Наскільки правильно буде відмовити покупця від покупки, якщо вона йому здається лише потрібною, а потрібна інша, яку ми можемо запропонувати?
3. Чи важлива робота з клієнтами після покупки і яка стратегія поведінки продавця після одержання грошей?
4. На вашу думку, українське законодавство кого більше захищає продавця чи покупця?
Дякую всім за активну участь.