Section outline

  • ЗАНЯТТЯ 5. ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ІНФОРМАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ НА ОСНОВІ ПРОВЕДЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ (продовження)

    Мета: визначити види та методи маркетингових досліджень, основні інструменти їх проведення, розглянути методи оцінки і дослідження кон'юнктури ринку.

    План роботи студента:

    1. Ознайомитись з лекційним матеріалом та презентацією до теми.
    2. Опрацювати додаткову запропоновану літературу.
    3. Заповнити глосарій по 10 поняттям з теми (до 10 балів).
    4. Відповісти на питання щодо знання теоретичного матеріалу (до 10 балів).
    5. Виконати практичне завдання (до 20 балів).
    6. Взяти участь в дискусії у тематичному форумі (до 5 балів).
    7. Взяти участь у тематичному чаті (до 5 балів).
    8. Задати питання, що виникли по виконанню завдань, у форумі "Питання-Відповідь".