Тематичний чат 5
Шановні слухачі курсу, запрошую вас взяти участь у чаті для обговорення актуальних питань по темі: «Чи варто витрачати багато коштів на маркетингові дослідження?»
На сьогодні інформація стала однією з найбільш значимих проблем сучасного маркетингу. "Хто володіє інформацією, той володіє світом" - цей вислів найбільш повно характеризує значення інформації, особливо у сфері маркетингу. За розрахунками спеціалістів, збитки підприємств, які відмовились від маркетингових досліджень, перевищують затрати на подібні дослідження в 10-100 разів. Тому провідні зарубіжні фірми виділяють на проведення маркетингових досліджень до 15 % прибутку, прекрасно розуміючи, що ці затрати окупляться багато разів. На думку маркетологів, рецепт для ефективного вирішення: 90 % інформації і 10 % натхнення.
Пропонуються наступні питання для обговорення:
1. Чим обумовлена ціна маркетингового дослідження?
2. Чи варто витрачати великі кошти на маркетингові дослідження під час високого попиту на власну продукцію?
3. Нові форми маркетингових досліджень дуже цікаві за змістом, але мають або високу ціну, або не прогнозований результат, чи варто на їх витрачати кошти?
4. Українське бізнесове середовище більше довіряє західним дослідженням, які не зовсім знайомі з нашими реаліями, що потрібно змінити вітчизняним дослідженням для завоювання довіри?
Дякую всім за активну участь.