Section outline
-
Экспертов не готовят, экспертами становятся
План
1. вхідна анкета (адреса курсу та доступ, загальна інформація)
2. тест на знання ДН
3. Ведення блогу
4. аналіз курсу учасників групи (2-3 слухача) -
Модуль 1. Розвиток СЕН
Заняття 1. Система електронного навчання. Стандарти дистанційного навчання, типи дистанційних курсів
-
Мережева епоха. Персональна екосистема. Сучасний університет. Система електронного навчання. Моделі, системи і стандарти дистанційного навчання.
-
Вступ/. Куратор змісту. Кроки куратора змісту. П'ять законів курирування. Колекціонування або курування? Типи курирування. Переваги курування змісту. Курування - інструмент пошукової оптимізації
-
-
Заняття 2. Експерт, лідер. Оцінювання. Критерії оцінювання
-
Функції куратора змісту. Основні вміння та навички куратора. Ефективність курування. Етика куратора
-
Заняття 3. Проєкт курсу. Компетентності. Складові дистанційного курсу. Контроль
-
-
Модуль 2. Аналіз дистанційного курсу
Заняття 4. Оцінювання курсу. Проблеми розробки та навчання, типові помилки
-
Уміння ставити питання. Питання та відповідь як навчальний метод. Практичні поради щодо використання методу питань та відповідей. Провокування питань. Питання з рольовими замінами. Презентація до заняття
-
-
Заняття 5Інформаційний блок курсу
Мета: провести загальний аналіз інформації: відповідність меті та завданням, надмірність, зручність використання. Проаналізувати складність тексту, його оформлення, зв'язок з графічним матеріалом, якість графіки. Створити семантичний конспект за Атановим. UDL.-
Інформація у дистанційному курсі. Информационные материалы дистанционного курса: требования, структурирование. Визуализация учебного материала. Універсальний дизайн для навчання. УДН та перевернутий клас
-
-
Заняття 6. Діяльність студента, оцінювання, рейтинг, мотивація.
Мета: Проаналізувати завдання, дискусії та іншу діяльність на різноманітність, корисність та ін. Проаналізувати тести, систему оцінки, наявність рейтингу та ін. -
Заняття 7. Якість дистанційного курсу
Мета: скласти перелік критеріїв якості дистанційного курсу. Розробити систему оцінювання дистанційного курсу. Оцінити основні складові дистанційного курсу, як враховані вимоги технічного завдання.-
Модели, системы и стандарты дистанционного обучения. Якість дистанційного курсу.
Положення про експертизу дистанційного курсу Ресурс
-
-
Заняття 8. Підведення підсумків.
Цель: Аналіз критеріїв якості дистанційного курсу Загальна оцінка дистанційного курсу