Тиждень | Назва | Опис |
---|---|---|
28 лютого - 6 березня | Дистанційний курс в системі електронного навчання | Мережева епоха. Персональна екосистема. Сучасний університет. Система електронного навчання. Моделі, системи і стандарти дистанційного навчання. |
Визначення куратора змісту | Вступ/. Куратор змісту. Кроки куратора змісту. П'ять законів курирування. Колекціонування або курування? Типи курирування. Переваги курування змісту. Курування - інструмент пошукової оптимізації |
|
100 ученых в Твиттере | ||
RSS лучше, чем твиттер | ||
7 березня - 13 березня | Куратор змісту | |
Характеристика та компетенції куратора змісту | Функції куратора змісту. Основні вміння та навички куратора. Ефективність курування. Етика куратора |
|
14 березня - 20 березня | Теорія. Мета навчання | |
Основні теорії навчання | ||
Seven Reasons to Geek Out on Educational Theory | ||
21 березня - 26 березня | Навчання через питання | Уміння ставити питання. Питання та відповідь як навчальний метод. Практичні поради щодо використання методу питань та відповідей. Провокування питань. Питання з рольовими замінами. Презентація до заняття |
28 березня - 3 квітня | Теорія 4/ Інформаційне забезпечення | Інформація у дистанційному курсі. Информационные материалы дистанционного курса: требования, структурирование. Визуализация учебного материала. Універсальний дизайн для навчання. УДН та перевернутий клас |
Тест. Оценка степени удобочитаемости текста | ||
10 сервисов для оценки качества текстов | ||
11 квітня - 17 квітня | Теорія 2 | Модели, системы и стандарты дистанционного обучения. Якість дистанційного курсу. |