Тематичний чат 17
Шановні слухачі курсу, запрошую вас взяти участь у чаті для обговорення актуальних питань по темі: "Для чого потрібний маркетинговий контроль на підприємстві?"
В ідеалі маркетинг на підприємстві є однією з головних функцій, в процесі реалізації якої «особливе значення приділяється інтеграції всіх ресурсів для досягнення основної цілі підприємства, яка виражається у тривалому і стійкому існуванні на ринку». Однак, на багатьох українських підприємствах служба маркетингу нерівноцінна у свої правах та обов’язках з іншими основними службами й підрозділами. З огляду на це, при формуванні організаційної структури маркетингу на промисловому підприємстві зі сформованою загальною організаційною структурою слід враховувати загальні принципи побудови управлінської структури та форми її реалізації.
Пропонуються наступні питання для обговорення:
1. Коли потрібна на підприємстві виділена служба маркетингу, а коли достатньо мати відділ?
2. У кінцевому рахунку від керівників і спеціалістів служб маркетингу залежать комерційні результати діяльності фірми, які для цього їм потрібні повноваження?
3. У практиці не існує ідеального типу організації служби маркетингу на підприємствах, але які функціональні завдання його контролю є завжди?
4. В українських реаліях, яке місце маркетингового контролю на підприємстві?
Дякую всім за активну участь.