Тематичний чат 16
Шановні слухачі курсу, запрошую вас взяти участь у чаті для обговорення актуальних питань по темі: «Коли та як потрібно використовувати персональний продаж товарів?»
Персональний (особистий) продаж — інструмент комплексу просування, який передбачає індивідуальне спілкування працівника підприємства з потенційним покупцем. Він широко розповсюджений у світі. У контакт із потенційними покупцями в ролі продавців вступають практично всі працівники підприємства. Засобами такого спілкування є бесіди по телефону, листування, особисте спілкування з клієнтами. Співробітники підприємства повинні викликати довіру і кваліфіковано консультувати наявних і потенційних споживачів.
Пропонуються наступні питання для обговорення:
1. Чому персональний продаж товарів такий поширений у професійному середовищі?
2. Як правило персональний продаж дорожчий за рекламу, в чому причина?
3. Чому не завжди має успіх персональний продаж товарів?
4. Наскільки цей метод вживає український ринок?
Дякую всім за активну участь.