Тематичний чат 15
Шановні слухачі курсу, запрошую вас взяти участь у чаті для обговорення актуальних питань по темі: "Які елементи фірмового стилю потрібно використовувати?"
Коли вже прийнято рішення про організацію нового бізнесу або реструктуризації що існує, часто встає питання: «А що робити з фірмовим стилем?». Найпростіший варіант рішення подібної задачі - розробка логотипу (робота з колишнім фірмовим стилем). На жаль, багато хто вважає, що фірмовий стиль - явище лише великих компаній. Розробка фірмового стилю в Україні часто сприймається саме так. Проте без нього компанію та її продукцію взагалі неможливо однозначно «пізнати» (виділити) на ринку.
Пропонуються наступні питання для обговорення:
1. Візуалізація бренду - це, в першу чергу, результат роботи грамотних маркетологів, які елементи необхідно мати?
2. Коли яскравість логотипу є негативом для просування товарів та послуг?
3. Чим корисні зовнішні атрибути фірмового стилю (форма, логотипи та інше) у працівників компанії?
4. Чи працює формула Диференціюйся або вмирай в українських реаліях бізнесу?
Дякую всім за активну участь.