Тематичний чат 12
Шановні слухачі курсу, запрошую вас взяти участь у чаті для обговорення актуальних питань по темі: "Функції та етапи планування політики розповсюдження товарів та послуг"
Приймаючи рішення щодо налагодження збуту своїх товарів чи послуг, фірма може скористатися ланцюжком незалежних посередників або обрати таку систему розподілу, за якої всі суб'єкти каналу - фірма-виробник, оптова і роздрібна торгівля - діють як єдина система, об'єднати зусилля з іншими компаніями одного рівня або використати кілька каналів розподілу, щоб охопити різні сегменти ринку. Згідно з існуючими оцінками, фірми-виробники використовують десятки каналів розподілу, продаючи окремі позиції асортиментних груп через спеціалізовані магазини, гуртову торгівлю, станції технічного обслуговування тощо. Так, в США нараховується близько 550 тис. торговельних організацій, які реалізують запчастини до різних автомобілів. А от фірма "IBM" продала всі власні магазини комп'ютерів у всіх великих містах США, і вирішила реалізовувати свої товари тільки через незалежних учасників каналів збуту і свій торговельний персонал.
Пропонуються наступні питання для обговорення:
1. Функції політики розподілу товарів та послуг мають досить високу ціну, чи варто мати посередників, які візьмуть ці функції на себе?
2. При плануванні каналів збуту товарів та послуг що потрібно враховувати?
3. Трирівневий канал збуту найзручніший у торгівлі, але він піднімає ціну, які кроки потрібно зробити для її здешевлення?
4. Український ринок наповнений різними видами каналів збуту, що потрібно враховувати при плануванні розподілу?
Дякую всім за активну участь.