Тематичний чат 11
Шановні слухачі курсу, запрошую вас взяти участь у чаті для обговорення актуальних питань по темі: "Стратегії формування цін на різних типах ринків"
Метою встановлення ціни на товар є максимальне задоволення запитів та бажань споживачів при оптимальному використанні цінового механізму ринкової торгівлі. З одного боку, ціна повинна створити прибуток, з іншого боку, занадто висока ціна може негативно вплинути на попит та обсяг виторгу від реалізації товарів і послуг. Існує більше 50 варіантів цінових стратегій, застосування кожної з них визначається насамперед цілями цінової стратегії, а також тим, які орієнтири ціноутворення обрало підприємство. Найчастіше підприємства використовують декілька стратегій, це дає можливість чітко встановлювати ціни на різних стадіях життєвого циклу товару.
Пропонуються наступні питання для обговорення:
1.Географічний метод застосовується дуже часто у ціноутворенні, але чи він буде жити з розвитком інтернет торгівлі?
2.Стратегія диференційованих цін передбачає встановлення знижок та надбавок до середнього рівня цін для різних ринків, наскільки це ефективно?
3.Чи можливо використовувати одночасно протилежні стратегії ціноутворення на різних ринках?
4.Тендерне ціноутворення має місце в умовах посиленої конкуренції фірм за контракти на постачання, чи зможе воно мати місце в Україні?