Тематичний чат 10
Шановні слухачі курсу, запрошую вас взяти участь у чаті для обговорення актуальних питань по темі: "Ціна, як економічна та маркетингова категорія"
Ціна як один зі складових елементів маркетингу-mіх виконує важливі функції, які полягають не лише в отриманні виторгу від реалізації, але й у інформуванні виробника про реальну силу попиту на товар, а споживача - про можливість задоволення потреби при певній величині пропозиції та доходу. Від ціни в кінцевому результаті залежать досягнуті комерційні результати, а раціонально обрана цінова стратегія впливає на підвищення конкурентоспроможності та ефективності виробничо-збутової діяльності фірми. Крім цього, ціна є важливим чинником встановлення відповідних відносин між фірмами та покупцями. Ціна в процесі діяльності підприємства повинна бути трактована як активний інструмент реалізації маркетингової стратегії.
Пропонуються наступні питання для обговорення:
1. Як правило ціна визначеного продукту засвідчує його споживчі властивості за яких умов це відбувається?
2. Одним із найважливіших чинників, що визначає нижню межу ціни є затрати, чи можливо не звертати на це уваги і коли саме?
3. Конкуренція відноситься до зовнішніх чинників процесу ціноутворення, чи варто концентрувати на ній увагу і в якій мірі?
4. У маркетинговому розумінні ціну розглядають з точки зору підприємства і споживача, який критерій є пріоритетний на українському ринку і чому?
Дякую всім за активну участь.