Тематичний чат 9
Шановні слухачі курсу, запрошую вас взяти участь у чаті для обговорення актуальних питань по темі: «Проблеми створення торговельних марок»
Успішний імідж торговельної марки є єдність трьох елементів: якісного товару, чіткої ідентичності і доданої цінності.
Ця взаємозалежність має мультиплікативний характер, оскільки до створення успішної марки необхідні всі три елементи. Створення марки звичайно починають з наявності хорошого товару. Найчастіше сприйняття товару споживачами досліджується з допомогою сліпих тестів. Далі, продукт повинен мати достатньо чітку ідентичність (покупці дізнаються про нього й запам'ятовують назву). Ступінь ідентичності зазвичай оцінюється з урахуванням показників спрямованої (з навідними питаннями) і ненаправленої (“спонтанної”) поінформованості. І останнє, найголовніше: успішна марка повинен мати додану цінність, яка переконує, що марка і товар від конкурентів є нишою по якості.
Пропонуються наступні питання для обговорення:
1. За деякими оцінками, створення нових марок коштує сотні мільйонів доларів чи варто взагалі витрачати на це гроші?
2. Багато хто створює власні марки з використанням подібності до відомих брендів, чи виправдовує себе така практика?
3. Захист торгової марки одна із основних проблем при створенні конкуренцією своїх марок, як її можна захистити?
4. В Україні дуже мало власних марок які асоціюються з якістю продукції, чому це так?
Дякую всім за активну участь.