Тематичний чат 7
Шановні слухачі курсу, запрошую вас взяти участь у чаті для обговорення актуальних питань по темі: «Варіанти визначення цільового сегменту ринку підприємства»
Основною передумовою ефективної товарної, цінової, збутової та рекламної діяльності підприємства є виділення більш-менш однорідних груп споживачів - сегментація ринку. Сегментація - атрибут ринку покупця, оскільки саме боротьба підприємств за його гроші примушує глибше вникати в потреби споживача. В умовах порівняно слабкого розвитку ринку продавцеві у спілкуванні з покупцем було достатньо власного щоденного досвіду. Однак у міру збільшення кількості підприємств-продавців та виникнення специфічних ринків для окремих груп прийняття численних рішень з маркетингу більше не залежить від безпосередніх контактів з покупцями. Зросло значення вивчення поведінки покупців.
Пропонуються наступні питання для обговорення:
1. Кожна фірма залежно від напрямків діяльності, особливостей товарів розробляє і використовує свої власні ознаки сегментації, чи можливо мати при наймі однакову схему сегментації?
2. Масовий маркетинг був досить популярним, коли почалось масове виробництво, однак останнім часом кількість фірм, які використовують його, різко скоротилась, чи має він майбутнє взагалі?
3. Сучасний ринок характеризується особливістю, що кожен виробник збуває свій товар певній категорії споживачів, чи можна вважати, що його не цікавлять інші сегменти?
4. В сучасній Україні види сегментації цільового ринку не досить вивчені і здебільшого мають теоретичний характер, чому це так і що можна змінити?
Дякую всім за активну участь.