Тематичний чат 4
Шановні слухачі курсу, запрошую вас взяти участь у чаті для обговорення актуальних питань по темі: "Як підготуватися та провести маркетингове дослідження"
Кожен бізнесмен, комерсант чи підприємець, який працює на ринку, передусім повинен вивчити ринок, застосовуючи низку заходів та систему аналітичних досліджень маркетингової діяльності. Важливою складовою частиною маркетингової діяльності є маркетингові дослідження, як надзвичайно важливі заходи, які треба здійснювати планомірно і постійно, для співставлення очікуваних результатів з реальною ситуацією на ринку для своєчасного реагування на неї і внесення коректив у підприємницьку діяльність.
Пропонуються наступні питання для обговорення:
1.Процес маркетингового дослідження має свої етапи чи можливо скоротити цей шлях?
2.Найбільшою цінністю дослідження є первинна інформація, які джерела можна використовувати?
3.Як ви думаєте, для маркетингового дослідження потрібно залучати фахівців зі сторони чи їх виконувати виключно власними силами?
4.Які тонкощі слід враховувати в організації маркетингового дослідження в Україні?
Дякую всім за активну участь.