Тематичний чат 3
Шановні слухачі курсу, запрошую вас взяти участь у чаті для обговорення актуальних питань по темі: "Системний підхід до маркетингу"
Ми усією країною відразу перестрибнули в «вільний» ринок, маючи за душею лише купу ідеологічних комплексів (які, власне, й відіграли з нами жарт). Нас переконали, що планова економіка — «досягнення» соціалізму, відповідно, будь-який план для нас — «пережиток» соціалізму. Нас запевнили, що вільний ринок тоді, коли ми вважаємо його вільним, навіть не намагаючись уявити собі всієї складності процесів, які забезпечують цю «свободу». Ми звикли, що «вони», «там» балом правлять пусті буржуї і тому впевнені, що ринковим підприємством управляти зовсім просто — були б гроші, і рулюй куди хочеш… Отож системний підхід до маркетингу повинен допомогти нам «прозріти» та знайти шлях розвитку підприємства в сучасному світі бізнесу.
Пропонуються наступні питання для обговорення:
1. «Важко навчитися маркетингу? Хороша новина: можна зробити за день. Погана новина: те що, щоб стати істинним майстром, йде все життя!» — Філіп Котлер, чи використовують цю істину?
2. Системний підхід до маркетингу зобов’язує проводити всеосяжну аналітичну роботу, коли її можна скоротити?
3. Які складові успіху маркетингової роботи?
4. В українських реаліях наскільки важливий саме системний підхід?
Дякую всім за активну участь.