Тематичний чат 2
Шановні слухачі курсу, запрошую вас взяти участь у чаті для обговорення актуальних питань по темі: «Головні функції та цілі маркетингу на підприємстві»
Mаркетинг — це філософія управління ринком товарів і послуг, напрямок її реалізації, коли вирішення проблем споживачів шляхом ефективного задоволення їх запитів веде до успіху виробництва і приносить користь суспільству. Основні принципи маркетингу взаємопов'язані між собою і забезпечують виконання його функцій — аналітичних, виробничих, розподільно-збутових, управлінських у мікроекономічному середовище.
Пропонуються наступні питання для обговорення:
1. Рушійною силою маркетингу є егоїзм, а сам маркетинг — це меркантильний світогляд чи згодні Ви?
2. Вивчення ринку є першим кроком до пізнання зовнішнього середовища, в якому має намір діяти підприємство. Якими критеріями ми маємо оперувати при його вивчені?
3. Застосування окремих маркетингових дій, як правило, не дає позитивних результатів, як діяти вірно?
4. У результаті реалізації всіх функцій маркетингу підприємство налагоджує випуск конкурентоспроможної продукції необхідного асортименту, чи діє така система на українському ринку?
Дякую всім за активну участь.