Section outline

  • Тема 9. Комунікаційна політика банківської установи

    Мета: називати 9 основних елементів комунікаційної політики банку, описувати 8 етапів процесу розробки стратегії комунікацій, порівнювати 3 комунікаційні моделі, формулювати процес персонального продажу у вигляді 6 послідовних етапів, оцінювати 3 типи персонального продажу.

    9.1. Необхідність розробки банками стратегії комунікації. Елементи комплексу маркетингових комунікацій та їх характеристика. Зміст етапів процесу розробки стратегії комунікацій.

    9.2. Основні комунікаційні моделі. Планування елементів комплексу стимулювання. Фази процесу особистого (персонального) продажу та їх характеристика.

    9.3. Основні етапи підготовки та здійснення заходів зі стимулювання збуту. Етапи підготовки та проведення пропаганди (паблік рилейшнз). Етапи розробки рекламної стратегії та їх характеристика.

    9.4. Розробка стратегії мерчандайзингу та її характеристика. Цифровий мерчандайзинг в банку. Нейромаркетинг та його види.