Section outline

  • Тема 7. Ціноутворення на банківські продукти та послуги

    Мета: характеризувати 3 етапи розробки цінової стратегії в банку, перераховувати 7 основних факторів цінової політики банку, описувати 8 етапів встановлення ціни на банківський продукт.

    7.1. Особливості цінової стратегії в банківській діяльності.

    7.2. Основні цілі стратегії ціноутворення та їх характеристика. Вплив стратегічних цілей банку на формування цілей ціноутворення.

    7.3. Етапи встановлення ціни на банківський продукт. Оцінка рівня попиту та аналіз структури витрат. Вплив ефекту досвіду на цінову стратегію банку. Вивчення цін на банківські продукти конкурентів. Вибір методу ціноутворення. Чинники впливу на встановлення ціни послуг банку.