Схема розділу

  • Тема 8. Дистрибуція банківських продуктів та послуг

    Мета: перераховувати 3 завдання збутової політики банку, визначати 5 основних проблем дистрибуції банківських продуктів на сучасному ринку, ілюструвати у вигляді схеми місце збутового процесу в системі маркетингу, порівнювати 3 типи фінансових супермаркетів, поєднувати різні типи дистанційних каналів збуту, відбирати канали збуту комерційного банку.

    8.1. Специфіка стратегії у сфері систем доведення банківського продукту до споживача. Види систем надання банківських послуг споживачам та їх характеристика.

    8.2. Фінансовий супермаркет як альтернативне місце дистрибуції банківських продуктів та послуг.

    8.3. Канали дистрибуційної політики. Дистанційні системи обслуговування.

    8.4. Комплекс рішень дистрибуційної політики банку. Оцінка ефективності дистрибуційної стратегії банку.