Section outline

  • Тема 2. Банківський ринок, його сегментація, дослідження та аналіз

    Мета: характеризувати банківський ринок та називати його головні характеристики, перераховувати чинники впливу на клієнтів (юридичних та фізичних осіб), співвідносити модель поведінки клієнта – фізичної особи та модель поведінки корпоративного клієнта, застосовувати найбільш ефективні технології лідогенерації в банківській діяльності, передбачати зміни попиту на банківські продукти, 

    2.1. Банківський ринок та його головні характеристики. Модель поведінки клієнта на ринку банківських продуктів. Чинники впливу на клієнтів (юридичних та фізичних осіб).

    2.2 Послідовність вивчення поточного рівня попиту. Чинники впливу на стан попиту. Прогнозування зміни попиту на банківські продукти.

    2.3 Сутність та особливості сегментування ринку банківських послуг. Лідогенерація в банку.

    2.4 Чинники впливу на вибір стратегії охоплення ринку. Позиціонування банківських продуктів на ринку.

    2.5 Мета створення системи маркетингових досліджень. Цілі та об'єкти маркетингових досліджень у банківській сфері. Структура та напрями аналізу маркетингового середовища.