Section outline
-
Тема 1. Маркетинг та його специфіка в банківській сфері
Мета: визначати сутність принципи та функції банківського маркетингу, розрізняти концепції та інструменти банківського маркетингу, досліджувати перспективи банківського маркетингу, пояснювати організаційні аспекти маркетингу в банку, структурувати контроль у банківському маркетингу, класифікувати види маркетингового контролю у банку.
1.1. Сутність, принципи та функції банківського маркетингу.
1.2. Концепції та інструменти банківського маркетингу.
1.3. Еволюція банківського маркетингу.
1.4 Необхідність і перспективи банківського маркетингу
1.5 Організаційні аспекти маркетингу в банку.
1.6 Контроль у банківському маркетингу.
1.7 Види маркетингового контролю у банку.