Section outline

  • Тема 1. Маркетинг та його специфіка в банківській сфері

    Мета: визначати сутність принципи та функції банківського маркетингу, розрізняти концепції та інструменти банківського маркетингу, досліджувати перспективи банківського маркетингу, пояснювати організаційні аспекти маркетингу в банку, структурувати контроль у банківському маркетингу, класифікувати  види маркетингового контролю у банку.

    1.1. Сутність, принципи та функції банківського маркетингу.

    1.2. Концепції та інструменти банківського маркетингу.

    1.3. Еволюція банківського маркетингу.

    1.4 Необхідність і перспективи банківського маркетингу

    1.5 Організаційні аспекти маркетингу в банку.

    1.6 Контроль у банківському маркетингу.

    1.7 Види маркетингового контролю у банку.