Section outline

  • Тема 6. Продуктова політика банківської установи

    Мета: характеризувати сутність планування комплексу маркетингу, описувати зміст продуктової стратегії банку, класифікувати банківські послуги, аналізувати продуктовий ряд банківських послуг, формулювати стратегію розвитку продуктового ряду, оцінювати банківські продуктові інновації.

    6.1.Сутність планування комплексу маркетингу. Зміст продуктової стратегії банку. Аналіз продуктового ряду банківських послуг. Класифікація та характеристика банківських послуг.

    6.2. Стратегія розвитку продуктового ряду. Оптимізація структури послуг, що пропонуються банком. Пакетування асортименту банківських продуктів та послуг.

    6.3. Банківські продуктові інновації. Розробка банком продуктів-новинок. Характеристика етапів створення нового продукти-послуги банку. Трирівневість банківського продукту.