Section outline

  • Тема 3. Банківський цифровий маркетинг

    Мета: перераховувати 4 завдання та 5 переваг цифрового маркетингу,  описувати 3 характеристики середовища Інтернет, досліджувати переваги використання соціальних мереж для банків, пояснювати необхідність мобільних додатків для клієнтів банку, порівнювати між собою основні види таргетингу.

    3.1.Особливості банківського цифрового маркетингу. Інструменти цифрового маркетингу в банку.

    3.2 Віртуальний маркетинг.

    3.3 Маркетингові комунікації в мережі Інтернет.

    3.4 Присутність банків в соціальних мережах.

    3.5 Мобільні додатки.

    3.6 Таргетинг маркетингу.

    3.7 Хмарні технології банківського маркетингу.

    3.8 Вірусний маркетинг банку.