Section outline
-
Тема 3. Банківський цифровий маркетинг
Мета: перераховувати 4 завдання та 5 переваг цифрового маркетингу, описувати 3 характеристики середовища Інтернет, досліджувати переваги використання соціальних мереж для банків, пояснювати необхідність мобільних додатків для клієнтів банку, порівнювати між собою основні види таргетингу.
3.1.Особливості банківського цифрового маркетингу. Інструменти цифрового маркетингу в банку.
3.2 Віртуальний маркетинг.
3.3 Маркетингові комунікації в мережі Інтернет.
3.4 Присутність банків в соціальних мережах.
3.5 Мобільні додатки.
3.6 Таргетинг маркетингу.
3.7 Хмарні технології банківського маркетингу.
3.8 Вірусний маркетинг банку.