Теорія електроприводу. Частина 1
1 | 2 | 3 |
Навчальна дисципліна «Теорія електроприводу» викладається у двох семестрах (6, 7). Під час навчання буде розглянуто та досліджено основні тенденції та особливості розвитку сучасного електропривода транспортних засобів. Розглянуто приведення моментів і
сил опору, інерційних мас і моментів інерції. Наведено механічні характеристики виробничих механізмів і електричних двигунів, побудова механічних характеристик, сталі режими, поняття статичної стійкості електричного приводу. Докладно розкриті особливості
роботи електроприводу в гальмівних режимах. Досліджено регулювання швидкості обертання двигунів змінного і постійного струму протіканню і розрахунку перехідних процесів в приводах та енергетичних показників перехідних режимів. Представлені схеми вмикання
двигунів для різних його режимів роботи, а також розкриті основні принципи регулювання електроприводу змінного і постійного струму. Наведено відомості щодо застосування електроприводу з двигунами спеціального призначення. Зокрема, розкриті питання
електроприводу з безконтактним двигуном постійного струму, синхронним тяговим двигуном зі збудженням від постійних магнітів, асинхронним тяговим двигуном з зовнішнім ротором. Розглянуто електропривод – мотор-колесо, електропривод з кроковим двигуном,
лінійні асинхронні двигуни та асинхронні двигуни із зовнішнім ротором.