Section outline
-
УВАГА! Шоб перейти до розробки дистанційного курсу навчальної дисципліни скористуйтесь цим посиланням. Знайдіть там своє прізвище-посилання. Натисніть це посилання щоб увійти до свого дистанційного курсу. Перейдіть до редагування курсу Відредагуйте назву курсу : заміст прізвища введіть назву навчальної дисципліни. Інші параметри курсу зміняйте з урахуванням особливостей курсу.
-
Заняття 1. Система проектування навчання.
Мета: Визначити призначення і спрямованість курсу; з’ясувати вихідні характеристики діяльності студента у курсі, зміст його компетенцій; Створити комплект (перелік) завдань курсу згідно з вимогами компетенцій; Налагодити параметри дистанційного курсу
-
Визначення дистанційного навчання. Характерні риси дистанційного навчання. Принципи дистанційного навчання. Якість дистанційного навчання. Типи дистанційних курсів. Моделі навчання. Система доставки. Структура дистанційного курсу. Організаційна структура курсу. Основні етапи проектування. Основні етапи проектування навчання. Практика. Характеристика завдань. Активності у курсі. Відео з навчального проектування
-
-
Заняття 2. Визначення цілей курсу. План занять
Мета: Сформулювати цілі навчального курсу. Скласти план занять і визначити окремо цілі кожного заняття та завдання для іх досягнення. Аналіз розробленого плану занять згідно з їх відповідністю до певних стилів навчання.Визначення системи доставки, проектне передбачення та планування її можливих засобів. Розробити план занять курсу. Створити передмову курсу.
-
Належно визначені цілі навчання. Склад цілей навчання. Виконання діяльності з досягнення цілей. Умови досягнення цілей. Критерії досягнення цілей. Алгоритм визначення цілей навчання. Класифікація цілей навчання. Переглянута таксономія Блума. Визначення завдань заняття. Навчання через розв’язання завдань. Підсистема завдань. Навчальне завдання. Діяльнісний підхід до навчання. Теорії навчання. Біхевіористський стиль, ситуації застосування. Когнітивний стиль, ситуації застосування. Конструктивізм. Вимоги до дистанційного курсу. Презентація курсу
-
-
Заняття 3. Оформлення тексту. Інструменти для роботи з текстом
Мета: Розробка інформаційних сторінок. Редагування навчального матеріалу, упорядкування змісту курсу
-
Педагогічні принципи. Розробка змісту. Роль взаємодії. План роботи. Загальні положення щодо тексту. Особливості структурування тексту у дистанційному курсі. Структура заняттяю. Формування розділу. Оформлення тексту. Стилі стрийняття та мислення. Мова. Стилі написання тексту. Рівні викладання тексту. Згортання та розгортання тексту. Опорні елементи у тексті. Колір у навчальному веб-дизайні. Набір палітр для веб-дизайну. Сполучення кольорів
-
Принципи дизайну курсу. Екранний простір. Роль ілюстрації у дистанційному курсі. Убудовані зображення мовою HTML. Який графічний формат краще використовувати. Загальні принципи створення веб-елементів для осіб з обмеженими можливостями. Особливості написання HTML-коду для осіб з обмеженими можливостями. Додаткові особливості написання коду HTML-сторінок. Відео у навчанні
-
-
Заняття 4. Тестування. Контроль якості дистанційного навчання.
Цiлi: Розробка тестових завдань дистанційного курсу та профілів тесту. Розробка системи контролю якості у дистанційному курсі.
-
Форми тестових завдань. Методичні матеріали з написання тестових завдань. Практика написання тестових завдань. Рекомендації щодо формування змісту тестових завдань.Вимоги щодо використання тестових завдань. Роль контролю у дистанційному навчанні. Керування і навчальний процес. Система контролю якості навчання у дистанційному курсі. Особливості керування діяльністю у дистанційному курсі. Керування мисленнєвою діяльністю. Мотивація у дистанційному навчанні.
-
-
Заняття 5. Спілкування у дистанційному навчанні. Оцінювання
Цiлi: Розробити методичні матеріали до тем, що планується обговорити у форумі, чаті та опрацювати у малих групах. Розробка рейтингової системи оцінки знань, оцінка дистанційного курсу
-
Види спілкування. Класифікація методів спілкування. Роль взаємодії. Формування спільноти. Чат. Проведення вебінару. Типи груп у дистанційному навчанні. Проектування спілкування у дистанційному курсі. Використання вебінару у навчальному процесі. Хмарні технології у навчанні. Інфографіка в електронному навчанні. Типи інфографіки. Етапи створення інфографіки. Сервіси для створення інфографіки. Відеотьюторіали. Використання семінару
-
-
Заняття 6. Оцінка курсу
Мета:
-
Оцінювання дистанційного курсу. Особливості рейтингової системи оцінки знань у дистанційному курсі. Основні принципи системи рейтингової оцінки. Рейтингова оцінка знань і діяльності. Чотири рівні оцінювання Кіркпатріка Р
-