Section outline

  • Харківський національний економічний інститут ім Кузнеця

    • Місюра Євгенія Юріївна, доцент кафедри вищої метематики та економіко-математичних методів, кандидат технічних наук

      The main purpose of teaching is forming future specialists’ basic mathematical knowledge for solving theoretical and practical problems in professional activity of competent specialist in a service sphere, skills of analytical thinking and skills of using mathematical knowledge for formation of real processes and developments, and for solving economic problems. The main tasks that should be solved in the process of teaching the discipline are: giving students knowledge of the basic parts of probability probability and mathematical statistics; definitions, theorems, rules; proving of the main theorems; mastering the fundamentals of a methodology of a mathematical investigation of the applied economic problems; independent broadening of knowledge, development of logical and algorithmical thinking; the obtainment of primary skills for independent-learning of mathematical and applied Bibliography by students. The subject of the discipline "Probability probability and mathematical statistics" is the fundamentals of probability probability and mathematical statistics.

    • Ушкальов Володимир Васильовичдоцент кафедри економіки підприємства та організації бізнесу, кандидат економічних наук

      В умовах динамічного зовнішнього середовища та зростання ваги в бізнес-процесах людського чинника, для забезпечення результативності діяльності організацій виникає нагальна потреба формування у фахівця з економіки глибоких знань та розуміння теорії менеджменту, системного управлінського мислення, управлінських компетентностей, що стають запорукою ефективного використання ресурсів організації. Актуальність використання дистанційного курсу в процесі вивчення дисципліни обумовлюється необхідністю системного формування компетентностей, що вимагає цілісного поєднання теоретичних, практичних, мотиваційних і коригуючих аспектів в інтерактивному навчальному середовищі, яке дозволяє гнучко будувати індивідуальні траєкторії освітнього процесу зі стабільним рівнем навчальних результатів. Результатом вивчення навчальної дисципліни «Менеджмент» є формування ефективної аналітично-прогностичної та інтеракційної моделі управлінської діяльності фахівця, менеджера, їх професійних компетентностей, які дозволять вирішувати широке коло питань з управління організацією, її підрозділами та індивідуальною продуктивністю.