Глосарій (Словник)

Опції “Глосарія” додають гнучкий шлях для представлення дефініцій (та більше), який може бути посиланням на повний сайт Вашого заняття. Наприклад, якщо Ви визначаєте термін “Байт” та слово байт виникає у дискусії на форумі, слово байт з’явиться як посилання на визначення.

Щоб додати глосарій, оберіть “Глосарій” у покроковому меню. Ви переміститесь на екран глосарія (рис. нижче):

  • Назва:Це поле може бути усім, що Вам подобається, – це назва, яка виводить на екран сторінку заняття. У нашому прикладі, ми назвемо її «Словник» чи більш конкретно “Web-технології”.
  • Опис:тут може бути усе, що Вам подобається.
  • Записи показані посторінково:це корисно, щоб допомогти користувачам із повільним зв’язком. Якщо Ви обмежите кількість записів до 10 чи 15 на сторінці, вони завантажуватимуться довше. Якщо Ви не визначите кількість, система завантажуватиме кожне визначення.
  • Тип глосарія:це може бути як “Допоміжний (Вторинний) глосарій”, так і “Головний глосарій.” Ви можете мати чи лише Головний глосарій у Вашому класі. За бажанням Ви можете мати також багато допоміжних (вторинних) глосаріїв. Записи з вторинних глосаріїв можуть бути перенесені до головного глосарія. Це дозволить Вам побудувати головний глосарій із визначеннями, які Ви берете з будь-якого вторинного глосарія. Студенти не можуть модифікувати головний глосарій.

 

  •  Студенти можуть додавати записи:це налаштування дозволяє студентам створювати записи, якщо налаштовано “Так” та якщо глосарій є вторинним.
  • Дозволені подвійні записи: налаштування того, чи може студент визначати термін більше, ніж один раз (якщо два чи більше студентів можуть визначити “табличного процесора” чи інше слово).
  • Дозволити коментувати записи: налаштовує, чи можуть інші створювати коментарі.
  • Автоматичне посилання на записи у глосарії: якщо цю опцію налаштовано позитивно, тоді кожного разу, коли термін використовується десь на сайті, термін буде мати посилання на визначення у глосарії. Наприклад, якщо ми даємо визначення табличного процесора, та хтось використовує термін табличний процесор у дискусії на форумі, слово табличний процесор стане посиланням на написане нами визначення.
  • Узгодження статусу за замовчуванням: якщо налаштовано “Ні,” тоді усі записи студентів мають узгоджуватися із викладачем, перед тим, як вони стануть доступними усім. Якщо налаштовано “Так”, тоді усі записи доступні усім.

Наступна секція визначає, як на занятті з’явиться глосарій. Є декілька налаштувань.

  • Дисплей-формат: це налаштовує, як глосарій з’явиться перед студентами. Є декілька варіантів:
  • Простий, словниковий стиль представляє терміни у вигляді словника, в алфавітному порядку. Будь-які вкладення показані як посилання. Інформація про автора не надається.
  • Продовження без автора представляє терміни на великій сторінці та сортує за датою. Автор не вказаний.
  • Енциклопедія представляє терміни у вигляді енциклопедії. Усі завантажені зображення відображені у статті, автор якої указаний.
  • Реєстр записів представляє терміни як список без визначень. Ваш адміністратор Moodle має налаштувати, що трапиться після того, як Ви вкажете і натисните на терміні – це може показати, чи залежить визначення терміну від налаштувань адміністратора.
  • FAQ представляє терміни як форум питань, що часто ставляться. Заголовок терміну (визначення) має ярлик у вигляді питання, а “визначення” буде надано як відповідь.
  • Заповнити автором – те ж саме, що й налаштування “Енциклопедія”, хіба що вкладення виглядають як посилання замість того, щоб бути у визначенні. Інформацію про автора надано.
  • Заповнити без автора – те ж саме, що й “Заповнити автором,” хіба що про автора не надано жодної інформації. Це виглядає дуже схоже на “Простий, словниковий стиль”, хіба що надано інформацію про час та дату.

Таким чином виглядають різноманітні налаштування:

Приклад введення слова до глосарія:

Простий, словниковий стиль

Продовження без автора:

 Енциклопедія:

Реєстр записів:

 FAQ:

 

 Заповнити автором:

 

 Заповнити без автора:

 

  • Показати спеціальне посилання: i якщо налаштування є “Так”, це дозволяє студентам пошук, використовуючи спеціальні знаки (типу $ % #).
  • Показати алфавіт: якщо налаштовано “Так”, це дозволяє студентам обирати будь-яку літеру з алфавіту.
  • Показати усі посилання: якщо налаштовано “Так”, це дозволяє студентам одразу реєструвати усі записи.

Якщо адміністратор має доступ до RSS-наповнення, Ви можете побачити два додаткових записи:

 

 Якщо питання про RSS не з’являється на екрані, тоді Ваш адміністратор, мабуть, не має доступу до RSS-наповнення. Подивіться сторінку Вашого адміністратора, щоб мати більше інформації. З тих пір як RSS доступне у множинних модулях, у нього є своя секція. Наступною секцією у налаштуванні глосарія є опція оцінювання реплік у дискусії. Якщо Ви не хочете оцінювати повідомлення, тоді залиште модуль перевірки “Використати оцінювання”  порожнім. Якщо Ви хочете оцінювати повідомлення, перевірте модуль біля “Використати оцінювання.”

Щойно Ви перевірили цей модуль, стануть доступними інші опції. Під меню “Користувачі” є опція налаштувань, хто може оцінювати повідомлення. Якщо Ви хочете заборонити оцінювання повідомлень усім, окрім Вас, (як викладача) оберіть “Лише викладачі можуть оцінювати повідомлення” із меню “Користувачі”. Якщо Ви захочете, щоб студенти могли оцінювати повідомлення (для ретельного огляду чи з інших причин), оберіть “Кожен може оцінювати повідомлення.”

Тоді Ви можете налаштувати, хто налаштовуватиме оцінювання. Ви можете дозволити усім бачити оцінки, які отримало повідомлення, чи можете заборонити це, так що лише студент, який надіслав повідомлення зможе бачити оцінки (викладач завжди зможе бачити оцінки, незалежно від налаштування цієї опції).

Щойно Ви визначили, хто може оцінювати повідомлення, Ви можете обирати спосіб оцінювання. Щоб налаштувати метод оцінки, оберіть те, що Вам до вподоби з меню “Оцінка”. У цьому меню Ви побачите звичайні шкали, які Ви налаштували під “Шкалами” (див. вище), так само, як і будь-яке числове оцінювання від 1 до 100. Якщо Ви оберете звичайну шкалу, оцінювач (Ви чи хтось зі студентів) може обрати будь-яке зі слів, налаштованих Вами (Відмінно, Добре і т. д.). Якщо Ви обираєте числове оцінювання, оцінювач може обрати число від 0 до верхньої межі, налаштованої Вами (якщо Ви налаштували 85, тоді оцінювач може обирати числа від 0 до 85).

 За бажанням Ви можете обмежити оцінку повідомлень лише для певних днів чи разів. Якщо Ви хочете це зробити, перевірте модуль “Заборонити оцінки повідомлень із датами у цьому полі”. Налаштуйте Вашу дату “Від” та “До”, та оцінювач може лише визначити оцінки протягом цього часу.

Щойно Ви налаштували потрібні Вам параметри, необхідно натиснути на “Зберегти зміни.”

Остання зміна: середа 2 серпень 2017 2:39