Структура за темами

  • ЗАГАЛЬНЕ


    • Секція 1

      ТЕМА 1. СУТНІСНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВА

      • Секція 2

        ТЕМА 2. ФОРМУВАННЯ ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВА

        • Секція 3

          ТЕМА 3. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОЦІНЮВАННЯ ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВА

          • Секція 4

            ТЕМА 4. МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ОЦІНЮВАННЯ ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВА 

            • Секція 5

              ТЕМА 5. МАРКЕТИНГОВИЙ ПОТЕНЦІАЛ ПІДПРИЄМСТВА : ФОРМУВАННЯ ТА ОЦІНКА

              • Секція 6

                ТЕМА 6. ОЦІНКА ТРУДОВОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВА

                • Секція 7

                  ТЕМА 7. ОЦІНКА ФІНАНСОВОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВА

                  • Секція 8

                    ТЕМА 8. ОЦІНКА ВИРОБНИЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВА

                    • Секція 9

                      ТЕМА 9. РОЗВИТОК ПІДПРИЄМСТВА : ЗМІСТ, СУЧАСНІ КОНЦЕПЦІЇ ТА ПЕРЕДУМОВИ