Section outline
-
У курсі використовується рейтингова система оцінювання роботи студента. За кожне якісно виконане завдання нараховується 100 балів. За затримку виконання завдання понад 2 тижні знімається 20 балів.
-
Заняття 1. Вступ. Moodle. Соціальні сервіси
Мета: Отримання навичок роботи у середовищі Moodle, вміти пояснювати класифікацію сервісів Веб 2.0. Перерахувати соціальні сервіси, що використовуються, дати характеристику соціальних сервісів
-
Заняття 2. Персональне навчальне середовище. Визначення дистанційного навчання
Мета: давати визначення та пояснювати призначення персонального навчального середовища, визначити список соціальних сервісів персонального навчального середовища. Давати визначення інформаційної культури та дистанційного навчання. описувати характерні риси дистанційного навчання. Виконувати практичну діяльність з соціальними сервісами: блогами та вікі
-
Заняття 3. Принципи дистанційного навчання. Визначення дистанційного курсу
Мета: визначати принципи, від яких залежить якість дистанційного курсу; пояснювати та наводити приклади неперервної освіти та відкритого навчання; використовувати Twitter для отримання інформації та спілкування у чаті, пояснювати структуру дистанційного курсу; представляти дистанційний курс у вигляді карти пам'яті, створювати нотатки в мережі.
-
Заняття 4. Інформаційні технології дистанційного навчання. Стилі навчання. Педагогічне проектування.
Мета: перераховувати та описувати інформаційні технології дистанційного навчання, проаналізувати сервіси Google та скласти карту пам'яті, проаналізувати канали сприйняття інформації та свой стиль навчання.
-
Заняття 5. Визначення цілі занять. Модифікована таксономія Блума
Мета: У відповідності до технології ADDIE описати проект свого дистанційного уроку, визначити мету заняття за таксономією Блума
-
Заняття 6. Теорії навчання
Мета: Порівнювати біхевіористські, когнітивні, конструктивістські та коннективістські підходи до дистанційного навчання
-
Заняття 7. Змішане навчання.
Мета: створити сценарій проведення заняття у перевернутому класі, задавати питання вищих рівнів таксономії Блума до тексту, скласти історію до заняття.
-
Заняття 8. Проектування дистанційного уроку. Тести
Мета: Створити тести до уроку. Створити презентацію до уроку
-
Заняття 9. Мікроурок
Мета: Створити мікро-урок до заняття, оцінити презентацію колег.
-
Заняття 10. Інфографіка
Мета: Створити інфографіку до уроку за визначеною тематикою
-
Заняття 11. Спілкування у дистанційному курсі
Мета: визначити методи спілкування у проектуємому занятті, оцінити за визначеними критеріями інфографіку
-
Заняття 12. Тьютор
Мета: Аналіз тексту заняття та визначення його складності, редагування інформаційних сторінок тексту заняття
-
Заняття 13. Групи у дистанційному навчанні
Мета: Скласти семантичний конспект до тексту заняття, скласти задачі до заняття на різні рівні таксономії Блума
-
Заняття 14. Мотивація. Рефлексія.
Мета: коментувати текст уроку з використанням хмарних технологій, оцінити свій результат навчання.
-
Заняття 15. Захист проекту дистанційного уроку
-
ЗАНЯТТЯ 8. ДИДАКТИКА ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ