Section outline



  • Заняття 1. Вантажопотоки.

    Мета заняття: дати визначення понять обсяг перевезень, вантажооберт та вантажопоток; будувати епюри вантажопотоків; вирішувати задачі оптимізації вантажопотоків; описати види маршрутів.

  • Заняття 2. Техніко-експлуатаційні показники і собівартість вантажних перевезень.

    Мета заняття: описати транспортний процес, як дискретну систему; перерахувати показники використання парку рухомого складу; перерахувати показники часу роботи рухомого складу; оцінити економічну доцільність здійснення проекту щодо переходу підприємства на пакетну поставку продукції замість поставок її окремими вантажними одиницями.

  • Заняття 3. Техніко-експлуатаційні показники і собівартість вантажних перевезень. (продовження)

    Мета заняття: перерахувати показники вантажопідйомності та оцінки ступеня її використання; дати визначення поняттю швидкість та її видам; перерахувати показники використання пробігу рухомого складу.

  • Заняття 4. Техніко-експлуатаційні показники і собівартість вантажних перевезень. (продовження)

    Мета заняття: дати визначення поняттю продуктивність рухомого складу; дати визначення поняттю собівартість вантажних перевезень; виділити заходи, щодо підвищення продуктивності рухомого складу та зниження собівартості вантажних перевезень.

  • Заняття 12. Організація оперативного планування та управління перевезеннями вантажів.

    Мета заняття: описати об'єкт і предмет планування; розрізняти види планування; характеризувати основні принципи планування; виділяти основні методи планування та їх особливості.

  • Заняття 13. Організація оперативного планування та управління перевезеннями вантажів. (продовження)

    Мета заняття: описати загальну характеристику методів рішення задач оперативного планування; порівняти задачі оперативного планування та управління вантажними автомобільними перевезеннями; оцінити критерії оптимальності при вирішенні задач оперативного планування.

  • Заняття 14. Методи організації руху і роботи екіпажів транспортних засобів при вантажних перевезеннях.

    Мета заняття: характеризувати види маршрутів; застосувати методи маршрутизації перевезень; проектувати задачі оптимізації вантажопотоків.

  • Заняття 15. Розробка графіків руху.

    Мета заняття: описати підходи до планування режимів використання транспортних засобів і навантажувально-розвантажувальних засобів; описати підходи до складання графіків спільної роботи; розробити графіки спільної роботи.

  • Заняття 16. Розробка графіків руху. (продовження) 

    Мета заняття: характеризувати заходи, щодо координації руху рухомого складу та роботи навантажувально-розвантажувальних пунктів; інтерпретувати алгоритм складання графіків спільної роботи вантажних автомобілів і вантажно-розвантажувального пункту; розрізняти показники оцінки якості розроблених графіків спільної роботи. 

  • Заняття 17. Розробка графіків руху. (продовження) 

    Мета заняття: описати заходи до планування організації руху автомобілів за розкладом та по годинним графікам; описати режими роботи водіїв; застосовувати методи організації роботи водіїв. 
    документ PDF


  • Заняття 18. Вимоги до перевезень конкретного вантажу.

    Мета заняття: характеризувати вимоги до перевезень конкретного вантажу; навести приклади особливостей перевезення конкретних видів вантажу.

  • Заняття 19. Вимоги до перевезень конкретного вантажу. (продовження)

    Мета заняття: характеризувати вимоги до перевезень конкретного вантажу; навести приклади особливостей перевезення конкретних видів вантажу; скласти необхідні вимоги до перевезення конкретного виду вантажу за заповнювати товарно-транспортну документацію.

  • Заняття 20. Вибір транспортних засобів при вантажних перевезеннях.

    Мета заняття: перерахувати умови вибору раціональних транспортних засобів при вантажних перевезеннях; характеризувати критерії вибору рухомого складу; застосовувати комплекс взаємодії груп чинників, що обумовлюють вибір вантажних транспортних засобів. 

  • Заняття 21. Вибір транспортних засобів при вантажних перевезеннях. (продовження)

    Мета заняття:  пояснити існуючі методики вибору раціональних транспортних засобів; перерахувати критерії вибору раціональної марки рухомого складу; довести необхідність використання спеціалізованого рухомого складу. 

  • Заняття 22. Розробка транспортно-технологічних схем доставки вантажів.

    Мета заняття: описати основи організації технології перевезень вантажів; перерахувати критерії вибору раціональних транспортно-технологічних схем; застосовувати порядок розробки транспортно-технологічних схем. 

  • Заняття 23. Контроль за виконанням вантажних перевезень.

    Мета заняття: дати визначення cистеми контролю і регулювання руху транспортних засобів; перелічити роботи, що виконують працівники диспетчерської групи.

  • Заняття 24. Організація роботи на об’єктах транспорту.

    Мета заняття: описати класифікацію об'єктів транспорту;  перелічити основні процеси виробничої діяльності автотранспортного підприємства. 

  • Заняття 25. Розробка технології виконання комплексу операцій на об’єктах транспорту.

    Мета заняття: описати технологічні операції на об'єктах транспорту; порівняти способи виконання операцій на об'єктах транспорту; виділити нормативні показники та їх види.

  • Заняття 26. Планування забезпечення перевезень.

    Мета заняття: дати визначення терміну матеріально-технічне постачання та його змісту; застосувати нормативні показники планування ресурсного забезпечення вантажних перевезень. 

  • Заняття 27. Облік роботи вантажного транспорту.

    Мета заняття: перерахувати види обліку витрат на виконання робіт по доставці вантажів; описати види  транспортної документації та порядок її заповнення; визначити рівень транспортного обслуговування. 


  • Питання та задачі до іспиту Порядок проведення іспиту.


  • Заняття 1. Сумісність вантажів при зберіганні та транспортуванні.

    Мета заняття: характеризувати терміни склад та режими зберігання; описати типи складів за класифікаційними ознаками; порівняти вантажі за ступенем збереження; скласти границі сумісності вантажів при перевезеннях в одному транспортному засобі.