Section outline

  • У курсі використовується рейтингова система оцінювання роботи студента. За кожне якісно виконане завдання нараховується 100 балів. За затримку виконання завдання понад 2 тижні знімається 20 балів. 

  • Заняття 1. Вступ. Moodle.  Соціальні сервіси

    Мета: Отримання навичок роботи у середовищі Moodle, вміти пояснювати класифікацію сервісів Веб 2.0. Перерахувати соціальні сервіси, що використовуються, дати характеристику соціальних сервісів

     

  • Заняття 2. Персональне навчальне середовище. Визначення дистанційного навчання

    Мета: давати визначення та пояснювати призначення персонального навчального середовища, визначити список соціальних сервісів персонального навчального середовища. Давати визначення інформаційної культури та дистанційного навчання. описувати характерні риси дистанційного навчання. Виконувати практичну діяльність з соціальними сервісами: блогами та вікі

  • Заняття 3. Принципи дистанційного навчання. Визначення дистанційного курсу

    Мета: визначати принципи, від яких залежить якість дистанційного курсу; пояснювати та наводити приклади неперервної освіти та відкритого навчання; використовувати Twitter для отримання інформації та спілкування у чаті, пояснювати структуру дистанційного курсу; представляти дистанційний курс у вигляді карти пам'яті, створювати нотатки в мережі.

     

  • Заняття 4. Інформаційні технології дистанційного навчання. Стилі навчання. Педагогічне проектування. 

    Мета: перераховувати та описувати інформаційні технології дистанційного навчання, проаналізувати сервіси Google та скласти карту пам'яті, проаналізувати канали сприйняття інформації та свой стиль навчання.

  • Заняття 5. Визначення цілі занять. Модифікована таксономія Блума

    Мета: У відповідності до технології ADDIE описати проект свого дистанційного уроку, визначити мету заняття за таксономією Блума

     

  • Заняття 6. Теорії навчання

    Мета: Порівнювати біхевіористські, когнітивні, конструктивістські та коннективістські підходи до дистанційного навчання

     

  • Заняття 7.  Змішане навчання. 

    Мета: створити сценарій проведення заняття у перевернутому класі, задавати питання вищих рівнів таксономії Блума до тексту, скласти історію до заняття.

  • Заняття 8. Проектування дистанційного уроку. Тести

    Мета: Створити тести до уроку. Створити презентацію до уроку

  • Заняття 9. Мікроурок

    Мета: Створити мікро-урок до заняття, оцінити презентацію колег.

  • Заняття 10. Інфографіка

    Мета: Створити інфографіку до уроку за визначеною тематикою

     

  • Заняття 11. Спілкування у дистанційному курсі

    Мета: визначити методи спілкування у проектуємому занятті, оцінити за визначеними критеріями інфографіку

  • Заняття 12. Тьютор

    Мета: Аналіз тексту заняття та визначення його складності, редагування інформаційних сторінок тексту заняття

  • Заняття 13. Групи у дистанційному навчанні

    Мета: Скласти семантичний конспект до тексту заняття, скласти задачі до заняття на різні рівні таксономії Блума

  • Заняття 14. Мотивація. Рефлексія.

    Мета: коментувати текст уроку з використанням хмарних технологій, оцінити свій результат навчання.

  • Заняття 15. Захист проекту дистанційного уроку

  • ЗАНЯТТЯ 8. ДИДАКТИКА ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

  •