Topic outline
General
Тема 1. Об’єкт, предмет і зміст дисципліни «Маркетингова діяльність автотранспортних підприємств»
Об’єкт і предмет дисципліни «Маркетингова діяльність автотранспортних підприємств». Поняття про транспортні послуги, їх характеристики та особливості. Концепції маркетингової діяльності АТП. Зміст маркетингової діяльності АТП.
Тема 2. Маркетингове середовище функціонування автотранспортних підприємств
Загальна характеристика маркетингового середовища функціонування підприємств. Склад середовища непрямого впливу на функціонування підприємства. Методи оцінки факторів середовищ а непрямого впливу на функціонування підприємства. Середовище безпосереднього оточення автотранспортного підприємства.
Тема 3. Створення і функціонування системи маркетингової інформації
Роль системи маркетингової інформації і її структура. Мета, задачі і основні напрямки маркетингових досліджень. Процес маркетингових досліджень. методи збору і оцінки маркетингової інформації.
Тема 4. Маркетингові дослідження кон’юнктури ринку
Структура та склад маркетингових досліджень по вивченню ринка. Вивчення загальногосподарської кон’юнктури ринку автотранспортних послуг. Прогнозування кон’юнктури ринку автотранспортних послуг.
- This topic
Тема 5. Сегментування ринку автотранспортних послуг
Принципи сегментування ринку автотранспортних послуг. Поділ ринку на сегменти. Відбір цільових сегментів. Позиціонування автотранспортних послуг: поняття позиціонування, його види та етапи. Комплексний підхід до позиціонування послуг
Тема 6. Вивчення споживачів
Основні напрямки вивчення споживачів. Вивчення відношення споживачів. система цінностей споживачів. Вивчення намірів споживачів. Дослідження поведінки споживачів при виборі та користуванням послугою. Оцінка ступеню задоволення вимог споживачів.
Тема 7. Аналіз конкурентоспроможності підприємств
Поняття конкуренції та її види. Конкурентні переваги і їх види. Конкурентоспроможність підприємства в системі категорій ринкових відношень. Фактори конкурентоспроможності підприємства: національної економіки, галузевої, внутрішньовиробничі. Оцінка конкурентоспроможності підприємства.
Тема 8. Формування ринкової стратегії
Аналіз продуктового портфеля. Вибір базової стратегії. Оцінка можливостей для росту. Дослідження конкурентів. Побудова конкурентної карти ринку. Розробка приведеної оцінки результатів діяльності підприємств-конкурентів. Розробка стратегії конкурентної боротьби АТП.
Тема 9. Сутність автотранспортних послуг
Поняття про транспортні послуги, їх характеристики та особливості.
Теоретичні основи оцінки і аналізу конкурентоспроможності автотранспортних послуг. Фактори конкурентоспроможності автотранспортних послуг. Методи оцінки і аналізу конкурентоспроможності автотранспортних послуг. Аналіз конкурентоспроможності автотранспортних послуг.
Тема 10. Прийняття рішення про випуск нових послуг
Цілі розробки і створення автотранспортних послуг. поняття нової послуги і її види. Схожість і різниця у розробці товарів і послуг, необхідні умови успіху розробки нових послуг. Принципи і процес розробки нових послуг.
Тема 11. Матеріальне середовище обслуговування споживачів
Матеріальне середовище і його роль в обслуговуванні споживачів. Сприйняття матеріального середовища споживачами. Вибір елементів матеріального середовища. Оцінка рівня сприйняття пасажирами транспортного засобу.
Тема 12. Розробка процесу надання автотранспортних послуг
Поняття процесу надання автотранспортних послуг. Методи аналізу і розробки процесу надання послуг: діаграмне і контекстне проектування, точок зіткнення і реінженірінгу.
Тема 13. Управління персоналом, що надає автотранспортні послуги
Теоретичні основи управління персоналом, що надає транспортні послуги. Характеристика учасників процесу надання послуг. Методи управління персоналом.
Тема 14. Ціноутворення на автотранспортні послуги
Ціна в комплексі маркетингу. Принципи і цілі ціноутворення. Зовнішні фактори ціноутворення на автотранспортні послуги. Методи визначення початкової ціни. розробка цінової стратегії АТП. Коректування, оцінка і контроль цін.
Тема 15. Маркетингові комунікації автотранспортних підприємств
Природа і роль комунікації у маркетингу. Процес комунікації. Стратегії комунікації. Особиста продаж. Реклама. Зв’язки з громадськими організаціями. Стимулювання збуту.
Тема 16. Розподіл автотранспортних послуг
Суть розподілу автотранспортних послуг. Сутність і види каналів розподілу. Функції посередників. Типи посередників в каналах розподілу автотранспортних послуг. Організація функціонування каналів розподілу. Форми побудови фінансових відношень між учасниками каналу розподілу. Стратегія побудови каналів розподілу.
Тема 17. Планування в маркетингу
Стратегічне планування. Сутність, принципи і етапи стратегічного планування.
План маркетингу. Ситуаційний аналіз. Оцінка можливостей маркетингу. Визначення цілей по послугам. Формування стратегії маркетингу. Розробка прогнозу продаж. Оцінка прибутку.
Тема 18. Організація маркетингу
Функції маркетингу. Розвиток відділів маркетингу. Способи організації відділів маркетингу. Розподіл завдань, прав і відповідальності у системі управління маркетингом.
Тема 19. Контроль маркетингової діяльності
Поняття «контроль маркетингу» і його види. Контроль щорічних планів. Контроль прибутковості. Контроль ефективності. Стратегічний контроль.