Структура за темами

  • Тема 1. Об’єкт, предмет і зміст дисципліни «Маркетингова діяльність автотранспортних підприємств»

    Об’єкт і предмет дисципліни «Маркетингова діяльність автотранспортних підприємств». Поняття про транспортні послуги, їх характеристики та особливості. Концепції маркетингової діяльності АТП. Зміст маркетингової діяльності АТП.

    • Тема 2. Маркетингове середовище функціонування автотранспортних підприємств

      Загальна характеристика маркетингового середовища функціонування підприємств. Склад середовища непрямого впливу на функціонування підприємства. Методи оцінки факторів середовищ а непрямого впливу на функціонування підприємства. Середовище безпосереднього оточення автотранспортного підприємства.

      • Тема 3. Створення і функціонування системи маркетингової інформації

        Роль системи маркетингової інформації і її структура. Мета, задачі і основні напрямки маркетингових досліджень. Процес маркетингових досліджень. методи збору і оцінки маркетингової інформації.

        • Тема 4. Маркетингові дослідження кон’юнктури ринку

          Структура та склад маркетингових досліджень по вивченню ринка. Вивчення загальногосподарської кон’юнктури ринку автотранспортних послуг. Прогнозування кон’юнктури ринку автотранспортних послуг.

          • Ця тема

            Тема 5. Сегментування ринку автотранспортних послуг

            Принципи сегментування ринку автотранспортних послуг. Поділ ринку на сегменти. Відбір цільових сегментів. Позиціонування автотранспортних послуг: поняття позиціонування, його види та етапи. Комплексний підхід до позиціонування послуг

            • Тема 6. Вивчення споживачів

              Основні напрямки вивчення споживачів. Вивчення відношення споживачів. система цінностей споживачів. Вивчення намірів споживачів. Дослідження поведінки споживачів при виборі та користуванням послугою. Оцінка ступеню задоволення вимог споживачів.

              • Тема 7. Аналіз конкурентоспроможності підприємств

                Поняття конкуренції та її види. Конкурентні переваги і їх види. Конкурентоспроможність підприємства в системі категорій ринкових відношень. Фактори конкурентоспроможності підприємства: національної економіки, галузевої, внутрішньовиробничі. Оцінка конкурентоспроможності підприємства.

                • Тема 8. Формування ринкової стратегії

                  Аналіз продуктового портфеля. Вибір базової стратегії. Оцінка можливостей для росту. Дослідження конкурентів. Побудова конкурентної карти ринку. Розробка приведеної оцінки результатів діяльності підприємств-конкурентів. Розробка стратегії конкурентної боротьби АТП.

                  • Тема 9. Сутність автотранспортних послуг

                    Поняття про транспортні послуги, їх характеристики та особливості.

                    Теоретичні основи оцінки і аналізу конкурентоспроможності автотранспортних послуг. Фактори конкурентоспроможності автотранспортних послуг. Методи оцінки і аналізу конкурентоспроможності автотранспортних послуг. Аналіз конкурентоспроможності автотранспортних послуг.

                    • Тема 10. Прийняття рішення про випуск нових послуг

                      Цілі розробки і створення автотранспортних послуг. поняття нової послуги і її види. Схожість і різниця у розробці товарів і послуг, необхідні умови успіху розробки нових послуг. Принципи і процес розробки нових послуг.

                      • Тема 11. Матеріальне середовище обслуговування споживачів

                        Матеріальне середовище і його роль в обслуговуванні споживачів. Сприйняття матеріального середовища споживачами. Вибір елементів матеріального середовища. Оцінка рівня сприйняття пасажирами транспортного засобу.

                        • Тема 12. Розробка процесу надання автотранспортних послуг

                          Поняття процесу надання автотранспортних послуг. Методи аналізу і розробки процесу надання послуг: діаграмне і контекстне проектування, точок зіткнення і реінженірінгу.

                          • Тема 13. Управління персоналом, що надає автотранспортні послуги

                            Теоретичні основи управління персоналом, що надає транспортні послуги. Характеристика учасників процесу надання послуг. Методи управління персоналом.

                            • Тема 14. Ціноутворення на автотранспортні послуги

                              Ціна в комплексі маркетингу. Принципи і цілі ціноутворення. Зовнішні фактори ціноутворення на автотранспортні послуги. Методи визначення початкової ціни. розробка цінової стратегії АТП. Коректування, оцінка і контроль цін.

                              • Тема 15. Маркетингові комунікації автотранспортних підприємств

                                Природа і роль комунікації у маркетингу. Процес комунікації. Стратегії комунікації. Особиста продаж. Реклама. Зв’язки з громадськими організаціями. Стимулювання збуту.

                                • Тема 16. Розподіл автотранспортних послуг

                                  Суть розподілу автотранспортних послуг. Сутність і види каналів розподілу. Функції посередників. Типи посередників в каналах розподілу автотранспортних послуг. Організація функціонування каналів розподілу. Форми побудови фінансових відношень між учасниками каналу розподілу. Стратегія побудови каналів розподілу.

                                  • Тема 17. Планування в маркетингу

                                    Стратегічне планування. Сутність, принципи і етапи стратегічного планування.

                                    План маркетингу. Ситуаційний аналіз. Оцінка можливостей маркетингу. Визначення цілей по послугам. Формування стратегії маркетингу. Розробка прогнозу продаж. Оцінка прибутку.

                                    • Тема 18. Організація маркетингу

                                      Функції маркетингу. Розвиток відділів маркетингу. Способи організації відділів маркетингу. Розподіл завдань, прав і відповідальності у системі управління маркетингом.

                                      • Тема 19. Контроль маркетингової діяльності

                                        Поняття «контроль маркетингу» і його види. Контроль щорічних планів. Контроль прибутковості. Контроль ефективності. Стратегічний контроль.