Section outline
-
Дистанційне навчання від А до Я (6 год.) С
Мета: Отримати загальні відомості та розуміння щодо використання технологій дистанційного навчання
-
Техніка роботи з Moodle (16 год.)
-
Основи дистанційного навчання (24 год.) Г
Мета: налагодження сторінки, книги, лекції, глосарію, форуму, вебінару, електронного журналу
-
Таксономія Блума (16 год.) ІС
Мета: визначати рівень мети показників компетентностей конкретного курсу
-
Проєктування навчального процесу ADDIE (16 год.) Г
Мета: Проєктування курсу у відповідності до запланованих компетентностей
-
Технічне завдання на проєктування дистанційного курсу (16 год.) Г
Мета: Підготувати технічне завдання на проєктування дистанційного курсу.
-
Інформаційне забезпечення дистанційного курсу (16 год.) Г
Мета: створити у дистанційному курсі інформаційні матеріали різних типів
-
Тестування у Moodle (16 год.) Г
Мета: Створення тестових завдань та тестів
-
Групова робота у дистанційному курсі (8 год.)
-
Спілкування у дистанційному навчанні (8 год.)
-
Оцінка якості дистанційного курсу (8 год.)
-
Моделі змішаного навчання (8 год.)
-
Педагогічні теорії (8 год.)
-
Мікро навчання (16 год.)
-
Фреймворк компетентностей Moodle (16 год.)
-
Проєктне та кейсове навчання (16 год.)
-
Робота з контент банком H5P (16 год.)
-
Куратор змісту (16 год.)
-
Тьютор дистанційного навчання (16 год.)
-
Тьютор змішаного навчання (16 год.)
-
Пошук інформації (16 год.)
-
Методи аналізу інформації (16 год.)
-
Активні елементи Moodle (8 год.)