Section outline

  • Дистанційне навчання від А до Я (6 год.) С

    Мета: Отримати загальні відомості та розуміння щодо використання технологій дистанційного навчання

  • Техніка роботи з Moodle (16 год.)

  • Основи дистанційного навчання (24 год.) Г

    Мета: налагодження сторінки, книги, лекції, глосарію, форуму, вебінару, електронного журналу

  • Таксономія Блума (16 год.) ІС

    Мета: визначати рівень мети показників компетентностей конкретного курсу

  • Проєктування навчального процесу ADDIE  (16 год.) Г

    Мета: Проєктування курсу у відповідності до запланованих компетентностей

  • Технічне завдання на проєктування дистанційного курсу (16 год.) Г

    Мета: Підготувати технічне завдання на проєктування дистанційного курсу.

  • Інформаційне забезпечення дистанційного курсу (16 год.) Г

    Мета: створити у дистанційному курсі інформаційні матеріали різних типів

  • Тестування у Moodle (16 год.) Г

    Мета: Створення тестових завдань та тестів

  • Групова робота у дистанційному курсі (8 год.)

  • Спілкування у дистанційному навчанні (8 год.)

  • Оцінка якості дистанційного курсу (8 год.)

  • Моделі змішаного навчання (8 год.)

  • Педагогічні теорії  (8 год.)

  • Мікро навчання (16 год.)


  • Фреймворк компетентностей Moodle (16 год.)

  • Проєктне та кейсове навчання (16 год.)

  • Робота з контент банком H5P (16 год.)

  • Куратор змісту (16 год.)

  • Тьютор дистанційного навчання (16 год.)

  • Тьютор змішаного навчання (16 год.)

  • Пошук інформації (16 год.)

  • Методи аналізу інформації (16 год.)

  • Активні елементи Moodle (8 год.)