Section outline
-
Заняття 1. Чим займається фахівець
Мета: описувати своїми словами, класифікувати, демонструвати, наводити приклади, складати план, аналізувати, тощо (Не використовувати: студент, знати, вміти, мати уявлення, ознайомитись, прочитати та інші дієслова, що не мають відношення до діяльності)
-
Заняття 2. Тенденції розвитку спеціальності, майбутня діяльність фахівця
Мета: описувати своїми словами, класифікувати, демонструвати, наводити приклади, складати план, аналізувати, тощо (Не використовувати: студент, знати, вміти, мати уявлення, ознайомитись, прочитати та інші дієслова, що не мають відношення до діяльності)
-
Заняття 3. Використання знань фаху у сім’ї та школі
Мета: описувати своїми словами, класифікувати, демонструвати, наводити приклади, складати план, аналізувати, тощо (Не використовувати: студент, знати, вміти, мати уявлення, ознайомитись, прочитати та інші дієслова, що не мають відношення до діяльності)
-
Заняття 4. Приклади використання спеціальності у повсякденному житті
Мета: описувати своїми словами, класифікувати, демонструвати, наводити приклади, складати план, аналізувати, тощо (Не використовувати: студент, знати, вміти, мати уявлення, ознайомитись, прочитати та інші дієслова, що не мають відношення до діяльності)
-
Заняття 5 Підсумкове
Мета
-