Схема розділу
- 
                    У курсі використовується рейтингова система оцінювання роботи студента. За кожне якісно виконане завдання нараховується 100 балів. За затримку виконання завдання понад 2 тижні знімається 20 балів. 
- 
                    Заняття 1. Вступ. Moodle. Соціальні сервіси Мета: Отримання навичок роботи у середовищі Moodle, вміти пояснювати класифікацію сервісів Веб 2.0. Перерахувати соціальні сервіси, що використовуються, дати характеристику соціальних сервісів 
- 
                    Заняття 2. Персональне навчальне середовище. Визначення дистанційного навчання Мета: давати визначення та пояснювати призначення персонального навчального середовища, визначити список соціальних сервісів персонального навчального середовища. Давати визначення інформаційної культури та дистанційного навчання. описувати характерні риси дистанційного навчання. Виконувати практичну діяльність з соціальними сервісами: блогами та вікі 
- 
                    Заняття 3. Принципи дистанційного навчання. Визначення дистанційного курсу Мета: визначати принципи, від яких залежить якість дистанційного курсу; пояснювати та наводити приклади неперервної освіти та відкритого навчання; використовувати Twitter для отримання інформації та спілкування у чаті, пояснювати структуру дистанційного курсу; представляти дистанційний курс у вигляді карти пам'яті, створювати нотатки в мережі. 
- 
                    Заняття 4. Інформаційні технології дистанційного навчання. Стилі навчання. Педагогічне проектування. Мета: перераховувати та описувати інформаційні технології дистанційного навчання, проаналізувати сервіси Google та скласти карту пам'яті, проаналізувати канали сприйняття інформації та свой стиль навчання. 
- 
                    Заняття 5. Визначення цілі занять. Модифікована таксономія Блума Мета: У відповідності до технології ADDIE описати проект свого дистанційного уроку, визначити мету заняття за таксономією Блума 
- 
                    Заняття 6. Теорії навчання Мета: Порівнювати біхевіористські, когнітивні, конструктивістські та коннективістські підходи до дистанційного навчання 
- 
                    Заняття 7. Змішане навчання. Мета: створити сценарій проведення заняття у перевернутому класі, задавати питання вищих рівнів таксономії Блума до тексту, скласти історію до заняття. 
- 
                    Заняття 8. Проектування дистанційного уроку. ТестиМета: Створити тести до уроку. Створити презентацію до уроку 
- 
                    Заняття 9. МікроурокМета: Створити мікро-урок до заняття, оцінити презентацію колег. 
- 
                    Заняття 10. ІнфографікаМета: Створити інфографіку до уроку за визначеною тематикою 
- 
                    Заняття 11. Спілкування у дистанційному курсіМета: визначити методи спілкування у проектуємому занятті, оцінити за визначеними критеріями інфографіку 
- 
                    Заняття 12. ТьюторМета: Аналіз тексту заняття та визначення його складності, редагування інформаційних сторінок тексту заняття 
- 
                    Заняття 13. Групи у дистанційному навчанніМета: Скласти семантичний конспект до тексту заняття, скласти задачі до заняття на різні рівні таксономії Блума 
- 
                    Заняття 14. Мотивація. Рефлексія.Мета: коментувати текст уроку з використанням хмарних технологій, оцінити свій результат навчання. 
- 
                    Заняття 15. Захист проекту дистанційного уроку
- 
                    ЗАНЯТТЯ 8. ДИДАКТИКА ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ