Схема розділу
- 
                    Заняття 1. Чим займається фахівець Мета: описувати своїми словами, класифікувати, демонструвати, наводити приклади, складати план, аналізувати, тощо (Не використовувати: студент, знати, вміти, мати уявлення, ознайомитись, прочитати та інші дієслова, що не мають відношення до діяльності) 
- 
                    Заняття 2. Тенденції розвитку спеціальності, майбутня діяльність фахівця Мета: описувати своїми словами, класифікувати, демонструвати, наводити приклади, складати план, аналізувати, тощо (Не використовувати: студент, знати, вміти, мати уявлення, ознайомитись, прочитати та інші дієслова, що не мають відношення до діяльності) 
- 
                    Заняття 3. Використання знань фаху у сім’ї та школі Мета: описувати своїми словами, класифікувати, демонструвати, наводити приклади, складати план, аналізувати, тощо (Не використовувати: студент, знати, вміти, мати уявлення, ознайомитись, прочитати та інші дієслова, що не мають відношення до діяльності) 
- 
                    Заняття 4. Приклади використання спеціальності у повсякденному житті Мета: описувати своїми словами, класифікувати, демонструвати, наводити приклади, складати план, аналізувати, тощо (Не використовувати: студент, знати, вміти, мати уявлення, ознайомитись, прочитати та інші дієслова, що не мають відношення до діяльності) 
- 
                    Заняття 5 Підсумкове Мета 
- 
                    Додаткові матеріали для розробника