Створення мікро-уроку (50)

Вибрати тему мікро-уроку, дати коротку характеристику.Визначити мета навчання і її рівень з таксономії Блума

1. Визначення проблеми   це найперший і найважливіший етап дизайн-мислення, оскільки якщо ви невірно визначте, в чому проблема, то і рішення, до якого ви прийдете в процесі, буде рішенням не тієї проблеми, яку потрібно вирішити.
Після того, як ви визначили проблему, вам потрібно також визначити, хто є кінцевим користувачем і якого результату ви хочете досягти (що є успішним результатом проекту?).
На цьому етапі важлива емпатія, спрямована на формування питань студентам для отримання інформації про аудиторію, визначення існуючих перешкод [Christopher Pappas. The Basics Of Design Thinking In eLearninghttp: //elearningindustry.com/basics-design-thinking-elearning]. Наприклад, у частини студентів відсутня базова підготовка, необхідна для освоєння даної дисципліни.

3. Формування ідей. На цьому етапі ви повинні зібрати всю наявну у вас інформацію і зрозуміти потреби ваших користувачів. Потім починається найцікавіший процес   процес мозкового штурму.
Головне завдання мозкового штурму   придумати якомога більше самих різних ідей, що вирішують проблему. У нашому випадку можливе дати студентам вхідний тест для повторення матеріалу або виділити питання для повторення в кожному завданні і багато іншого.
4. Прототипування. Прототип це модель подання кількох ідей для обговорення.
Тепер, коли ви придумали все, що змогли придумати, можна починати працювати з цими ідеями   вибирати кращі, об'єднувати, покращувати і т.д.
Необхідно створити кілька чернеток вашого продукту або рішення і показати його різним людям, включаючи ваших студентів   на цьому етапі важливо отримати зворотній зв'язок. Використовуйте зворотний зв'язок для того, щоб внести відповідні зміни до ваш продукт, а потім приступайте до створення його працюючих прототипів.
5. Вибір кращого рішення. На цьому етапі необхідно вибрати краще рішення для впровадження. Уважно переглянете ваші цілі і придумані ідеї   емоції або авторство ідей не повинні впливати на ваш вибір. Пам'ятайте про те, що саме практичне і очевидне рішення не завжди найкраще.

З використанням цього підходу виберіть з мережі, або зробіть самостійно відео та додайте в нього тестові завдання або передбачте коментування відео учнями

List of discussions. Showing 1 of 1 discussions
Статус Обговорення Почато користувачем Останнє повідомлення Відповідей Дії
Фото АП-18-11 Рябушко Іван Андрійович
АП-18-11 Рябушко Іван Андрійович
Фото АП-18-11 Рябушко Іван Андрійович
АП-18-11 Рябушко Іван Андрійович
0