Skip to main content
dl_KhNADU
English (en)
Українська (uk)
English (en)
You are currently using guest access (
Log in
)
Експерт е-навчання 2022
Home
Courses
ЛІТОс
ЕЕН-2022
28 March - 3 April
10 сервисов для оценки качества текстов
10 сервисов для оценки качества текстов
Completion requirements
Click on
10 сервисов для оценки качества текстов
to open the resource.
◄ Тест. Оценка степени удобочитаемости текста
Jump to...
Jump to...
Новостной форум
форум підтримки і взаємодопомоги
Як я впливаю на розвиток дистанційного навчання в своєму закладі
Дистанційний курс в системі електронного навчання
Визначення куратора змісту
100 ученых в Твиттере
RSS лучше, чем твиттер
Знайомство (10)
1. Питання-відповідь (50)
Блог "Як стати експертом та лідером" (20)
Робота з Твіттером (20)
Куратор змісту
Характеристика та компетенції куратора змісту
2. Питання-відповідь (50)
Використання Scoop.it для курирування змісту (25)
Відкриті освітні ресурси та куруванння (25)
Створити H5P урок - опитування (20)
Використати LTI (10)
Я - куратор змісту (25)
Теорія. Мета навчання
Основні теорії навчання
3. Питання-відповідь (50)
H5P урок – інфографіка з питаннями (20)
репозиторій компетентностей, навчальний план (20)
Learning Designer (20)
Seven Reasons to Geek Out on Educational Theory
Навчання через питання
4. Питання-відповідь (50)
використання підкасту (20)
H5P урок – Інтерактивна гра (30)
Теорія 4/ Інформаційне забезпечення
Тест. Оценка степени удобочитаемости текста
5. Питання-відповідь (50)
Аналіз тексту (20)
H5P урок - Інтерактивне зображення (20)
Робота адміна Мудл
Аналіз результатів мозкового штурму (40)
6. Питання-відповідь (50)
рубрика, семінар, завершення курсу, статистика (20)
H5P урок – інтерактивна книга (20)
Аналіз діяльності, тестів, оцінювання та мотивації у курсі (50+10)
Аналіз ресурсів (30)
Результати роботи з розробником
Теорія 2
7. Питання-відповідь (50)
H5P урок Хронологія, шкала часу, стрічка часу
Обговорення анкети експерта
Робота адміна Мудл
Аналіз ресурсів (30)
Анкети для експертизи дистанційного курсу (50)
Сертифікати учасників курсу
Питання до розробника курсу.(10+10)
5. Питання-відповідь (50) ►