Технологія розробки дистанційного курсу 2018-2
Section outline
-
Заняття 1 Система проектування навчання.
Мета: Визначити призначення і спрямованість курсу; з’ясувати вихідні характеристики діяльності студента у курсі, зміст його компетенцій; Створити комплект (перелік) завдань курсу згідно з вимогами компетенцій; Налагодити параметри дистанційного курсу
-
Визначення дистанційного навчання. Якість дистанційного навчання. Маніфест серйозного e-learning. Типи дистанційних курсів. Моделі навчання. Система доставки. Структура дистанційного курсу. Організаційна структура курсу. Етапи проектування. Основні етапи проектуванняня навчання. Порядок створення програми курсу. Компетентності. Показники компетентності.
-
-
Заняття 2. Визначення цілей курсу. План занять
Мета: Сформулювати цілі навчального курсу. Скласти план занять і визначити окремо цілі кожного заняття та завдання для іх досягнення. Аналіз розробленого плану занять згідно з їх відповідністю до певних стилів навчання.Визначення системи доставки, проектне передбачення та планування її можливих засобів. Розробити план занять курсу. Створити передмову курсу.
-
Компетентності. Належно визначені цілі навчання. Склад цілей навчання. Виконання діяльності з досягнення цілей. Умови досягнення цілей. Критерії досягнення цілей. Алгоритм визначення цілей навчання. Класифікація цілей навчання. Переглянута таксономія Блума. Визначення завдань заняття. Навчання через розв’язання завдань. Підсистема завдань. Навчальне завдання. Презентація курсу
-
Заповнювати поля A-D у Google Docs, завантажувати у форматі csv
-
Чекаю Ваші відгуки щодо цього інструменти (англомовний)
-
-
Заняття 3. Теорії навчання
Мета: У відповідності до визначеної мети за таксономією Блума, спроектувати завдання до курсу, створити презентацію до курсу за виданим шаблоном та оцінити презентації колег.
-
-
Заняття 4. Проектування та дизайн тексту.
Мета: Розробка інформаційних сторінок. Редагування навчального матеріалу, упорядкування змісту курсу. Створення карти пам’яті (інтелект-карти) до заняття, теми.
-
Педагогічні принципи. Розробка змісту. Загальні положення щодо тексту. Особливості структурування тексту у дистанційному курсі. Структура заняття. Оформлення тексту.Стилі написання тексту.Рівні викладання тексту. Згортання та розгортання тексту.Опорні елементи у тексті.Колір у навчальному веб-дизайні.
-
-
Заняття 5. Інструменти для роботи з текстом
Мета: проектування та створення інфографіки, отримання навичок роботи з елементом "семінар"
-
Принципи дизайну курсу. Універсальний дизайн для навчання Екранний простір. Роль ілюстрації у дистанційному курсі. Загальні принципи створення веб-елементів для осіб з обмеженими можливостями. Відео у навчанні.
-
-
Заняття 6. Тестування. Питання.
Цiлi: Розробка тестових завдань дистанційного курсу та профілів тесту. Розробка системи контролю якості у дистанційному курсі.
-
Форми тестових завдань. Методичні матеріали з написання тестових завдань. Практика написання тестових завдань. Рекомендації щодо формування змісту тестових завдань.Вимоги щодо використання тестових завдань. Роль контролю у дистанційному навчанні.Уміння ставити питання. Питання та відповідь як навчальний метод. Критичні мислєневі питання. 8 рефлексивних питань
-
-
Заняття 7. Спілкування та групова робота у дистанційному навчанні.
Цiлi: Розробити методичні матеріали до тем, що планується обговорити у форумі, чаті та опрацювати у малих групах. Розробка рейтингової системи оцінки знань, оцінка дистанційного курсу. Створити сценарій навчання з кейсами
-
Види спілкування. Класифікація методів спілкування. Проведення вебінару. Проектування спілкування у дистанційному курсі. Використання вебінару. Проблемне навчання. Аналіз конкретних ситуацій. Інструкція для викладача.
-
-
Заняття 8. Контроль якості у дистанційному навчанні. Оцінювання
Мета: створити сценарій гейміфікованого заняття на базі обраних інструментів, проаналізувати розроблений проект дистанційного курси та визначити напрями його удосконалення.
-
Вступ. Чому ми вивчаємо гейміфікацію. Навчання та мотивація. Навчання та зворотний зв'язок. Гейміфікація. Ігрові елементи. Різниця між грою і гейміфікацією. Приклади гейміфікованих продуктів. 47 механік. Етапи гейміфікації навчального курсу. Практика. Гейміфікація власного навчального курсу. Запис у форумі. Сценарій
-
Система контролю якості навчання у дистанційному курсі. Особливості керування діяльністю у дистанційному курсі. Мотивація у дистанційному навчанні. Особливості та принципи рейтингової системи оцінки знань у дистанційному курсі. Чотири рівні оцінювання Кіркпатріка Р
-
-
Випускні роботи та сертифікати