Section outline

  • Заняття 8. Контроль якості у дистанційному навчанні. Оцінювання

    Мета: створити сценарій гейміфікованого заняття на базі обраних інструментів, проаналізувати розроблений проект дистанційного курси та визначити напрями його удосконалення.

    • Вступ. Чому ми вивчаємо гейміфікацію. Навчання та мотивація. Навчання та зворотний зв'язок. Гейміфікація. Ігрові елементи. Різниця між грою і гейміфікацією. Приклади гейміфікованих продуктів. 47 механік. Етапи гейміфікації навчального курсу. Практика. Гейміфікація власного навчального курсу. Запис у форумі. Сценарій

    • Система контролю якості навчання у дистанційному курсі. Особливості керування діяльністю у дистанційному курсі.  Мотивація у дистанційному навчанні. Особливості та принципи рейтингової системи оцінки знань у дистанційному курсі. Чотири рівні оцінювання Кіркпатріка Р