Технологія розробки дистанційного курсу 2018-2
Тиждень | Назва | Опис |
---|---|---|
Moodle-учебник для начинающих | Учебник по работе с системой дистанционного обучения Moodle. Подробные пошаговые инструкции по установке и настройке Moodle, созданию дистанционных обучающих курсов и применению элементов дистанционного обучения в практике учителей и преподавателей. Данное пособие предназначено как для администраторов Moodle, так и для разработчиков дистанционных обучающих курсов. |
|
Презентація "Робота з MoodleCloud" | 1 Презентація "Робота з MoodleCloud" |
|
Top Tools for Learning 2018 | ||
22 жовтня - 28 жовтня | Теорія. Проектування дистанційного курсу | Визначення дистанційного навчання. Якість дистанційного навчання. Маніфест серйозного e-learning. Типи дистанційних курсів. Моделі навчання. Система доставки. Структура дистанційного курсу. Організаційна структура курсу. Етапи проектування. Основні етапи проектуванняня навчання. Порядок створення програми курсу. Компетентності. Показники компетентності.
|
29 жовтня - 4 листопада | Теорія. Мета навчання | Компетентності. Належно визначені цілі навчання. Склад цілей навчання. Виконання діяльності з досягнення цілей. Умови досягнення цілей. Критерії досягнення цілей. Алгоритм визначення цілей навчання. Класифікація цілей навчання. Переглянута таксономія Блума. Визначення завдань заняття. Навчання через розв’язання завдань. Підсистема завдань. Навчальне завдання. Презентація курсу
|
Додавання компетентності у Мудл | ||
ПРОЕКТИ СТАНДАРТІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ | ||
200 дієслів цифрової таксономії Блума | 200 глаголов цифровой таксономии Блума |
|
Файл для формування компетентностей для Moodle | Заповнювати поля A-D у Google Docs, завантажувати у форматі csv |
|
Новий інструмент "Дизайнер навчання" | Чекаю Ваші відгуки щодо цього інструменти (англомовний) |
|
5 листопада - 11 листопада | Основні теорії навчання | |
12 листопада - 18 листопада | Проектування змісту, структурування тексту | Педагогічні принципи. Розробка змісту. Загальні положення щодо тексту. Особливості структурування тексту у дистанційному курсі. Структура заняття. Оформлення тексту.Стилі написання тексту.Рівні викладання тексту. Згортання та розгортання тексту.Опорні елементи у тексті.Колір у навчальному веб-дизайні. |
19 листопада - 25 листопада | Дизайн у дистанційному курсі | Принципи дизайну курсу. Універсальний дизайн для навчання Екранний простір. Роль ілюстрації у дистанційному курсі. Загальні принципи створення веб-елементів для осіб з обмеженими можливостями. Відео у навчанні. |
Как устроена инфографика | Инфографика позволяет узнать за 5 минут то, на что потребовалось бы полдня изучения таблиц и оценок экспертов. Аналитики и дизайнеры упаковывают информацию в историю или понятно объясняют какой-нибудь сложный процесс. Это не просто картинки и диаграммы, а полноценный графический рассказ. Сложную инфографику делает команда, но иногда приходится преодолевать этот путь одному. Объясняем, как всё устроено. |
|
27 інструментів для створення інфографіки | 27 інструментів для створення інфографіки |
|
26 листопада - 2 грудня | Тестування. Навчання через питання | Форми тестових завдань. Методичні матеріали з написання тестових завдань. Практика написання тестових завдань. Рекомендації щодо формування змісту тестових завдань.Вимоги щодо використання тестових завдань. Роль контролю у дистанційному навчанні.Уміння ставити питання. Питання та відповідь як навчальний метод. Критичні мислєневі питання. 8 рефлексивних питань |
Multiple-Choice Tests: Revisiting the Pros and Cons | Multiple-Choice Tests: Revisiting the Pros and Cons |
|
3 грудня - 9 грудня | Теорія. Спілкування. Проблемне навчання | Види спілкування. Класифікація методів спілкування. Проведення вебінару. Проектування спілкування у дистанційному курсі. Використання вебінару. Проблемне навчання. Аналіз конкретних ситуацій. Інструкція для викладача. |
10 грудня - 16 грудня | Гейміфікація | Вступ. Чому ми вивчаємо гейміфікацію. Навчання та мотивація. Навчання та зворотний зв'язок. Гейміфікація. Ігрові елементи. Різниця між грою і гейміфікацією. Приклади гейміфікованих продуктів. 47 механік. Етапи гейміфікації навчального курсу. Практика. Гейміфікація власного навчального курсу. Запис у форумі. Сценарій |
Теорія. Контроль якості у дистанційному навчанні | Система контролю якості навчання у дистанційному курсі. Особливості керування діяльністю у дистанційному курсі. Мотивація у дистанційному навчанні. Особливості та принципи рейтингової системи оцінки знань у дистанційному курсі. Чотири рівні оцінювання Кіркпатріка Р |